تاکید نماینده البرز بر ایمن‌سازی متروی هشتگرد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بر ایمن‌سازی خط متروی شهر جدید هشتگرد تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، علی حدادی اظهار کرد: بخشی از اقدامات مؤثر در این زمینه انجام شده و طی نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید کشور این مهم مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در ادامه به مشکلات زیرساختی در شهر جدید هشتگرد و تعیین تکلیف مسکن مهر آن اشاره کرد و افزود: پیشنهادات لازم در این زمینه به وزیر راه و شهرسازی داده شده و نمایندگان مردم در مجلس به جد پیگیر این موضوع هستند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در شهر جدید هشتگرد در بحث حمل و نقل عمومی سینالینگ یا همان سیستم هشدار مترو است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مشکلات درمانی، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، کمبود فضاهای آموزشی و مشکلات راه‌های روستایی و شهری در شهر جدید هشتگرد به دلیل تراکم جمعیت از دیگر مباحثی بود که نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بر حل آنها تاکید کرد.

گفتنی است؛ خط پنج متروی تهران و حومه به طول تقریبی ۶۲ کیلومتر به صورت دوخطه حدفاصلِ ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه هشتگرد با ۱۲ ایستگاه و دو مجموعه پارکینگ و یک مجموعه انبار تعمیرات است.

منبع: ایرنا

کد خبر 550205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.