همکاری میان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و جامعه المصطفی‌العالمیه

در نشست مشترک رؤسای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس جامعه المصطفی‌العالمیه واحد اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری علمی، فرهنگی و پژوهشی میان طرفین به امضا رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قیصری، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه و ارتقای سطح همکاری‌ها و بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک در زمینه‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین‌المللی به امضای حجت‌الاسلام سیدامیررضا طاهایی، رئیس جامعه المصطفی‌العالمیه واحد اصفهان و حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رسید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی طرفین در تدوین و اجرای برنامه‌های کاربردی تبلیغی، تلاش برای اعزام مبلغان غیرایرانی به مدارس و مراکز فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خاص تبلیغی، مشارکت طلاب در مرکز ملی پاسخ‌گویی به پرسش‌های دینی، تأسیس تیم ایده‌های کارآفرین فرهنگی و تعریف کارهای مشترک فضای مجازی هنر و رسانه از عناوین مهم فرهنگی تبلیغی مورد توافق است.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در زمینه آموزشی نیز دوره‌های کوتاه‌مدت در حوزه‌های مشترک علوم اسلامی تعریف و از طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی‌العالمیه به‌عنوان مدرس در دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: تبادل اسناد و مدارک علمی بین مراکز آموزشی و پژوهشی دو سازمان انجام و از پایان‌نامه‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی طرفین، هدایت و حمایت صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام قیصری به برخی از توافق‌های پژوهشی این توافق‌نامه اشاره کرد و گفت: نشست‌های علمی و همایش‌های مشترک با عنوان‌ها و سرفصل‌های مرتبط با مأموریت‌های هر دو سازمان برنامه‌ریزی و کرسی‌های آزاداندیشی متناسب با موضوعات و مسائل ایران و جهان به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی از استفاده طلاب پژوهش‌گر غیرایرانی جامعه المصطفی‌العالمیه در اجرای پروژه‌های برون‌مرزی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و اضافه کرد: کارگروه مشترک ترجمه متون تخصصی حوزه‌های مختلف علوم انسانی تشکیل خواهد شد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مدت زمان این تفاهم‌نامه سه سال تعیین شده که قابل تمدید است.

کد خبر 549625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.