مردم مشکلات شهری خود را با ۱۳۷ در میان بگذارند

شهردار گلپایگان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی ما با شهروندان است که می‌توانند هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز- دوشنبه- ۲۷ دی‌ماه- پس از ملاقات عمومی با شهروندان، اظهار کرد: امروز با ۳۰ نفر از شهروندان دیدار داشتم که بیشترین مراجعات شهروندان در زمینه کمیسیون ماده ۱۰۰، عوارضات و ساخت و سازها بود.

وی افزود: برای پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان، دستورات لازم به واحدهای مربوطه صادر می‌شود، همچنین جهت همراهی با شهروندان تماس تلفنی و مذاکره با مسئولان ادارات و در صورت لزوم تهیه نامه در موضوعات مربوطه و ارسال به سایر ارگان‌ها انجام می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: هر هفته روزهای دوشنبه برنامه ملاقات چهره به چهره با شهروندان داریم و پس از طرح مسائل و مشکلات شهری از سوی شهروندان، راهنمایی‌ها و پیگیری لازم ارائه و موارد برای بررسی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار و ملاقات با شهروندان تسهیل کننده مسائل و مشکلات است، بنابراین این اقدام به صورت مستمر با شهروندان گلپایگانی صورت می‌گیرد، افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی ما با شهروندان است که می‌توانند هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را اطلاع دهند.

شکرزاده با بیان اینکه کارکنان سامانه ۱۳۷ وظیفه دارند به صورت شبانه‌روزی نسبت به درخواست شهروندان پاسخ‌گو باشند، گفت: در صورت مطرح شدن هر گونه مشکل شهری از سوی شهروندان در این سامانه، موارد ثبت و کد رهگیری ارائه می‌شود تا در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

کد خبر 549416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.