عمدباکس چیست؟ + مزایای درج محصولات در عمدباکس

این روزها رقابت در دنیای کسب و کار به خصوص فروش محصولات بسیار زیاد است. اگر شما هم به عنوان یکی از افرادی که در زمینه فروش محصولات به‌صورت عمده فعالیت می‌کنید، بهتر است به فکر راهی باشید تا خود را نسبت به رقبا، بیشتر در معرض دید بازار هدف قرار دهید.

فقط در این صورت است که می‌توانید فروش خوبی داشته و از کسب و کارتان راضی باشید. پس روش‌هایی را فراگیرید که شما را در این رقابت جلو اندازد. اگر عمدباکس را بشناسید، شاید بتوانید از این بستر، حداکثر بهره‌وری را داشته باشید.

عمدباکس چیست؟

بسیاری از روش‌های تبلیغاتی که در گذشته برای فروش محصولات می‌توانستیم از آن‌ها بهره ببریم، امروزه منسوخ شده‌اند. البته روز به روز روش‌های بهتر و جدیدتری هم پا به عرصه وجود می‌گذارند و راه را برای پیشرفت کسب و کارها هموار می‌کنند.

عمدباکس هم یکی از روش‌های جدید و به روز است که می‌توان نهایت بهره‌وری را از آن داشت. در اصل عمدباکس پلتفرمی که به عمده فروشان کالا کمک می‌کند تا به راحتی محصولات خود را به بازار عرضه کنند. همچنین در بین سایر فروشندگان، شناخته شده و مشتریانی همیشگی را برای خود به دست آورند؛ اما چگونه؟

روش ارائه خدمات عمدباکس چگونه است؟

برای این که بهتر متوجه شوید که عمدباکس چیست و چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید، باید روش‌های ارائه خدمات آن را بدانید.

عمدباکس به دو صورت کسب و کار شما را تبلیغ می‌کند.

۱. سایت عمدباکس:

افرادی که قصد خرید عمده لوازم مختلف مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه از عمدباکس را می‌شناسند. از این رو برای انتخاب محصولات خود به این سایت مراجعه می‌کنند.

از این رو می‌توان با درج محصولات خود در سایت عمدباکس، به راحتی زمینه را برای خرید و فروش محصولات خود ایجاد کرد.

۲. کانال تلگرام:

همزمان با قرار گرفتن محصول در سایت عمدباکس، این محصول با مشخصات آن در کانال تلگرام هم قرار می‌گیرد. بسیاری از کاربران از تلگرام استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند. عمدباکس برای این که از این گروه هم عقب نیفتد، محصولات را در کانال تلگرام خود هم قرار می‌دهد.

با توجه به این روش‌ها، می‌توان گفت که عمدباکس، روشی عالی است تا درصد اعظمی از مخاطبان و بازار هدف شما را در بر گیرد.

درج محصولات در عمدباکس چه مزایایی دارد؟

مزایایی که درج محصولات در عمدباکس برای صاحبان کسب و کارها و فروشندگان محصولات به‌صورت عمده به همراه دارد، موارد متعددی را شامل می‌شوند که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • جلو زدن از رقبا برای فروش هر چه بیشتر محصولات
  • دیده شدن کسب و کار و محصولات توسط مشتریان بالقوه
  • تبلیغ محصولات در یک سایت پربازدید
  • تبلیغ محصولات در کانال تلگرام با ممبر زیاد
  • سودآوری بالا به واسطه افزایش مشتری
  • پیدا کردن مشتریانی وفادار و همیشگی

همان‌طور که می‌بینید، با تبلیغ محصولات و خدمات خود در عمدباکس، با مشتریان خرید عمده زیادی همراه می‌شوید که می‌توانید به سرعت رشد کرده و کسب و کار خود را رونق دهید. بدین صورت در زمانی کم، سودآوری بالایی را خواهید داشت.

برای استفاده از خدمات عمدباکس چه باید کرد؟

همان‌طور که گفته شد، عمدباکس یک سایت معتبر و پربازدید است که به عنوان یک پل ارتباطی بین فروشندگان، تولیدکنندگان و خریداران عمده محصولات عمل می‌کند. با ثبت محصولات خود در این سایت، به راحتی در کانال تلگرام آن‌ها هم دیده می‌شوید. مشتریان زیادی برای پیدا کردن محصولات مورد نیاز خود، به سایت و کانال تلگرام عمدباکس مراجعه می‌کنند. بدین صورت محصولات تولیدی یا فروشگاهتان را دیده و امکان فروش برایتان به مراتب افزایش می‌یابد.

در عمدباکس، اطلاعات تماس و روش‌های ارتباطی شما با مشتریان احتمالی نیز قرار داده می‌شود. این امر سبب می‌شود تا مشتریانی که محصولاتتان را می‌پسندند، بتوانند از این طریق با شما ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهند.

بدون شک هر چه محصولات بیشتری را در عمدباکس ثبت کنید، امکان فروش و سود بیشتری هم دارید.

از طرفی، افرادی که به محصولات عمده برای فروشگاه‌های خود نیاز دارند، می‌تواند از این طریق با تأمین کنندگان این کالاها ارتباط داشته باشند. همچنین قدرت انتخاب بالایی دارند تا در بین انواع محصولات متنوع، بهترین کالاهای مورد نیاز خود را از این طریق به راحتی خریداری کنند.

کد خبر 549365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.