ساکت: برای گرفتن میزبانی، اقدامات لازم را انجام دادیم/ثبات تیمی مدنظر کادر فنی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: شب گذشته جلسه‌ای ویژه برگزار و ارزیابی‌های لازم انجام شد تا بتوانیم در زمینه بین‌المللی براساس تفاهم‌نامه‌هایی که با باشگاه‌های مختلف داشتیم، بازی دوستانه برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت، صبح امروز پس از قرعه‌کشی مرحله لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگو با برنامه زنده با واکنش به قرعه تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: منتظر برنامه قرعه‌کشی بودیم. در حال حاضر با مشخص شدن گروه در نخستین قدم، باید پلی‌آف بین دو تیم التعاون عربستان و الجیش سوریه را رصد کنیم؛ زیرا کادر فنی سپاهان، استارت ارزیابی فنی تیم‌های رقیب را از این بازی شروع می‌کند. در دو بخش فنی و اجرایی کار خواهیم کرد که در بحث اجرایی با توجه به قطعی شدن حضور فولادمبارکه سپاهان در مسابقات آسیایی، مسائل مربوط به میزبانی را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اطلاعات لازم را برای میزبانی تهیه کردیم. اصفهان ظرفیت میزبانی در مسائل مختلف مانند فرودگاه، زیرساخت اقامتی، زیرساخت تمرینی و ورزشگاه را دارد. برای کشورمان افتخار است تا بعد از چندین سال که در زمینه میزبانی فعالیتی نداشتیم، بتوانیم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه در بخش فنی محرم نویدکیا و کادر فنی تیم ارزیابی انجام می‌دهند، تصریح کرد: شب گذشته جلسه‌ای ویژه داشتیم و ارزیابی‌های لازم انجام شد که بتوانیم در زمینه بین‌المللی نیز با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که با باشگاه‌های مختلف داشتیم، بازی دوستانه برگزار کنیم که جدول و تقویم مسابقات لیگ هم باید این اجازه را به ما بدهد. برای همه تیم‌های هم‌گروهی احترام قائل هستیم و امیدوارم در شرایطی خوب در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

ساکت اضافه کرد: باشگاه فولادمبارکه سپاهان، تجربه بازی آسیایی را دارد و تنها باشگاه ایرانی هستیم که به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کردیم و این موضوع، برای سپاهان یک افتخار است. محرم نویدکیا در آن زمان به عنوان کاپیتان سپاهان در فینال باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان حضور داشت که براساس این تجربه‌ها می‌توانیم کار را جلو ببریم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل نگاه مجموعه کادر فنی و مدیریت سپاهان این بود که بازیکنان کیفی و خوب جذب کنیم و در حال حاضر به وجود بازیکنان تیم خود افتخار می‌کنیم. امیدواریم با تکیه بر توانایی بازیکنان، مسیر موفقی را برای فوتبال ایران و نام بزرگ سپاهان کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه آیا جذب بازیکنی را که تجربه آسیایی داشته باشد، دارید یا خیر؟ گفت: در مرحله نخست، ثبات تیمی مدنظر کادر فنی است که اعتماد کامل به بازیکنان خود داریم؛ اما اگر ارزیابی‌های دیگر انجام شود، همکاری خواهیم داشت. از کامرانی‌فر بابت پیگیری موضوع میزبانی تشکر می‌کنم و همین توقع را از فدراسیون داریم تا همراه با برنامه‌ریزی‌های ما برای گرفتن میزبانی تلاش کند.

کد خبر 549333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.