۱۱ ویژگی پروژه برتر کشور چه بود؟

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: استدلال انجمن بین‌المللی بتن برای انتخاب پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی سردار شهید سلیمانی به عنوان پروژه برتر کشور، رعایت کیفیت بتن استفاده شده در ساخت این سازه بوده است.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی سردار شهید سلیمانی به عنوان پروژه برتر توسط انجمن بین‌المللی بتن و یکی از زیرشاخه‌های آن در ایران انتخاب شد.

وی ادامه داد: استدلال این انجمن برای انتخاب مجموعه پل‌های شهید سلیمانی به عنوان پروژه برتر کشور، رعایت کیفیت بتن استفاده شده در ساخت این سازه بود که شهرداری اصفهان از هر دو انجمن لوح تقدیری دریافت کرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: دریافت این لوح تقدیر در کنار زیبایی، کیفیت و سرعت انجام‌کار باعث افتخار مهندسان این پروژه است. امیدواریم بتوانیم در تمام پروژه‌های شهرداری اصفهان از بتن با کیفیت استفاده کنیم و از این لحاظ سرآمد کشور باشیم.

وی با بیان اینکه دریافت این لوح تقدیر انگیزه مضاعفی برای مهندسان بوده است و باعث می‌شود در تولید بتن باکیفیت بهتر عمل کنند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر محصول دارای استاندارد، برای شهرداری اصفهان آورده‌ای به همراه دارد، انجمن بین‌المللی بتن معیار استاندارد بودن بتن استفاده شده را مشخص می‌کند.

مظفر در خصوص استانداردهای بتن استفاده شده در پروژه مجموعه پل‌های شهید سلیمانی، گفت: نوع، مقاومت، محل اجرا، حجم و نگهداری بتن باید شاخص‌های حداقلی را داشته باشد تا به عنوان بتن برتر انتخاب شود؛ این پروژه به دلیل نوع ستون‌ها، نوع بتن‌ریزی، تراکم آرماتور، طرح اختلاط بتن، زیبایی ظاهری بتن و نتایج مثبت آزمایش‌های متعدد به عنوان پروژه برتر انتخاب شد.

کد خبر 549064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.