تاکید رئیس شورای شهر آمل بر ساماندهی دستفروشان

رئیس شورای اسلامی شهر آمل بر ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل مزاحم در این شهر تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شورای دوره ششم، ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل مزاحم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن مجیدی‌کیا در جمع مدیران شهرداری آمل، اظهار کرد: تسریع رسیدگی به امورات شهروندان و پیگیری مطالبات آنان در حوزه مدیریت شهری مورد تاکید است.

وی با اشاره به فعالیت سازمان مشاغل این شهرداری، تصریح کرد: قطعاً فعالیت این سازمان می‌تواند در جهت رفع بسیاری از مشکلات شهری در حوزه مشاغل شهری تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت سیما و منظر شهری و رفع مشکلات ترافیکی در معابر شهری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم شورای دوره ششم، ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل مزاحم است، افزود: شورا و شهرداری نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا از طریق تعامل و مشارکت در جهت رسیدن به این هدف و جلب رضایت شهروندان عزیز گام‌های مؤثری بردارد.

مسلم مکاری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز با تاکید بر ضرورت ساماندهی مشاغل شهری، گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و عملکرد صحیح از وظایف ذاتی مدیریت شهری است.

نماینده شورا در سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری آمل تصریح کرد: سازمان مشاغل شهری باید در زمینه ساماندهی مشاغل شهری، بازارهای روز و دکه‌های سطح شهر اقدام مطالعاتی انجام دهد و با اتخاذ راهکارهای عملی این اقدام مهم را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

کد خبر 548932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.