نظارت رئیس رسانه ملی در برنامه‌های مجری‌محور

امام‌جمعه چادگان گفت: کشاورزان خط مقدم اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، و ارزآوری برای کشور هستند و نباید نمک بر زخم آنان پاشید، مجری تلویزیون از کشاورزان عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امروز _جمعه ۲۴ دی‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به اینکه ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین به عنوان روز تکریم مادران شهدا است، اظهار کرد: این بانوی بزرگوار ارادت خاصی به اهل بیت به ویژه فرزندان فاطمه الزهرا داشت و فرزندانش را در پی یاری امام حسین (ع) بدرقه کرد.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با الگو گرفتن از سیره ام‌البنین فرزندان خود را در رفتن به جبهه‌های جنگ بدرقه کردند، گفت: مادران شهدا ام‌البنین‌های انقلاب اسلامی و حلقه وصل بین بانوان صدر اسلام با بانوان جامعه امروزی هستند.

امام‌جمعه چادگان تأکید کرد: آموزش و پرورش بستر ارتباط دختران دبیرستانی را با مادران شهدا فراهم کند و از مادران شهدا برای سخنرانی به مدارس دعوت شود.

بنی‌جمالی با تأکید بر نظارت رئیس رسانه ملی در برنامه‌های مجری محور، گفت: در یک برنامه تلویزیونی مجری سخنانی بر خلاف سیاست‌های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی به زبان آورده و انتشار آن در شبکه‌های مجازی موجب ناراحتی کشاورزان شده است.

وی افزود: کشاورزان خط مقدم اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور هستند و نباید نمک در زخم آنان پاشید؛ برخی محصولات کشاورزی به دلیل نبود صادرات در میادین میوه و تره بار از بین می‌روند، مجری برنامه تلویزیون از کشاورزان عذرخواهی کند.

کد خبر 548733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.