باید سرمایه‌های اتوبوسرانی را به ارزش افزوده برسانیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه باید سرمایه‌های موجود اتوبوسرانی را به ارزش افزوده برسانیم، گفت: استفاده از اوراق مشارکت و وام برای خرید اتوبوس عین ثواب است و باید از این منابع استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نوای‌باغبان در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد خودروهای ارس‌پلاک در سطح شهر، اظهار کرد: این منطق که اتوبوس ارس‌پلاک نمی‌تواند در شهر فعالیت کنند ولی خودروهای شخصی در شهر می‌توانند تردد کنند، قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه موقعیت منطقه آزاد ارس و همجواری با تبریز باید برای شهر خیر و برکت داشته باشد، افزود: اتوبوس ارس‌پلاک حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد قیمت پایین‌تری نسبت به اتوبوس‌های فعلی دارد و این امر می‌تواند به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کمک قابل توجهی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بودجه شرکت اتوبوسرانی گفت: بودجه شرکت باید در ردیف بودجه عمرانی دیده شود، استفاده از اوراق مشارکت و وام برای خرید اتوبوس عین ثواب است و باید از این منابع استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌های موجود اتوبوسرانی را به ارزش افزوده برسانیم، گفت: در سال‌های گذشته روش‌های مختلفی برای محل تعمیرگاه اتوبوسرانی آورده شده بود و امروز نیز می‌توان طرح‌های مناسبی ارائه کرد که ارزش افزوده برای دارایی‌های شرکت به همراه داشته باشد.

کد خبر 548556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.