تحقق رویکرد شهروند محوری در گزارش‌های ۱۳۷ لحاظ شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر تحقق رویکرد شهروند محوری در گزارش‌های سامانه ۱۳۷ تاکید کرد و گفت: مدیران و عوامل اجرایی مناطق و سازمان‌ها موظف هستند رسیدگی به پیام‌های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.

جواد چپردار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مستقیم شهروندان با شهرداری که مشکلات و درخواست‌های مردم را احصاء و اعلام می‌کند، باید در رأس توجه مدیران قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مدیران به گزارش‌های سامانه ۱۳۷، افزود: مدیران کم توجه به این سامانه و درخواست‌های اعلام شده از سوی شهروندان مورد ارزیابی و تذکر قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر اهمیت محله محوری تاکید و بررسی نقاط ضعف و قوت محلات و مناطق را از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید عنوان کرد و گفت: سامانه ۱۳۷ سیستمی جهت پاسخگویی مدیران در راستای رفع مشکلات شهروندان است، پس از مدتی می‌توان عملکرد هر یک از مدیران را شناسایی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری برد.

وی از تلاش همکارانی که در این سامانه فعالیت می‌کنند و مدیرانی که مطالبات عنوان شده در سامانه را مورد توجه قرار داده و به امور شهروندان رسیدگی می‌کنند، قدردانی کرد.

کد خبر 548338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.