جواد چپردار در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مستقیم شهروندان با شهرداری که مشکلات و درخواستهای مردم را احصاء و اعلام میکند، باید در رأس توجه مدیران قرار گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه مدیران به گزارشهای سامانه ۱۳۷، افزود: مدیران کم توجه به این سامانه و درخواستهای اعلام شده از سوی شهروندان مورد ارزیابی و تذکر قرار خواهند گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر اهمیت محله محوری تاکید و بررسی نقاط ضعف و قوت محلات و مناطق را از اولویتهای مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید عنوان کرد و گفت: سامانه ۱۳۷ سیستمی جهت پاسخگویی مدیران در راستای رفع مشکلات شهروندان است، پس از مدتی میتوان عملکرد هر یک از مدیران را شناسایی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری برد.
وی از تلاش همکارانی که در این سامانه فعالیت میکنند و مدیرانی که مطالبات عنوان شده در سامانه را مورد توجه قرار داده و به امور شهروندان رسیدگی میکنند، قدردانی کرد.
نظر شما