بحران یووه در دفاع برای بازی با اینتر

انواع و اقسام اتفاقات باعث شده است تا یوونتوس با ترکیبی نصفه و نیمه از دفاع خود آماده بازی برابر اینتر شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، این تری‌ها در آستانه بازی برابر یوونتوس خبرهای خوب زیادی شنیده‌اند و غیبت چند نفر از ارکان اصلی یوونتوس در خط دفاع کار را بدون شک برای بانوی پیر سخت‌تر و برای نراتزوری ساده‌تر می‌کند.

وویتچخ شزنی تنها یکی از بازیکنان مهم یوونتوس است که در دیدار برابر اینتر حاضر نخواهد بود. سنگربان لهستانی یووه به دلیل عدم دریافت دوز دوم واکسن خود نمی‌تواند در برابر اینتر بازی کند و از حضور در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز محروم خواهد بود.

اگرچه شزنی پیش از این دوز اول واکسن خود را دریافت کرده است و قاعدتاً به دلیل عدم ابتلاء به کرونا مشکلی برای بازی کردن ندارد، اما قوانین جدید ضد کووید که توسط دولت ایتالیا وضع شده‌اند، بازیکنانی را که موفق به کسب مجوز نشوند از حضور در مسابقات منع می‌کند.

بدون شک این مسئله مشکل بزرگ برای آلگری و یوونتوس است. آلگری مجبور است در دیدار برابر اینتر از دروازبان ذخیره خود یعنی ماتیا پرین استفاده کند و شزنی که مشخصاً گزینه اول آلگری برای حضور در چارچوب بیانکونری است، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

البته شزنی تنها غایب مهم یووه در بازی برابر اینتر نیست و مصدومیت لئوناردو بونوچی به همراه محرومیتی که ماتیاس دلیخت با آن روبه‌رو است، باعث می‌شود تا آلگری تنها دو گزینه برای استفاده در خط دفاع در اختیار داشته باشد و به احتمال بسیار قوی یوونتوس در دفاع با ترکیب دنیله روگانی و جورجیو کیلینی بازی را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 548325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.