طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار مجلس

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان و رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست «علی نیکزاد ثمرین» و با حضور ۲۳۱ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی اصلاح ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس (طرح الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان) در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۶۳) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را بررسی می‌کنند.

کد خبر 548249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.