آمار کرونا اصفهان ۲۱ دی؛ ۱ فوتی و ۱۱۸ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۱۱۸ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۲۳ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۳۰ هزار و ۸۴ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۱۸ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۸۸ هزار و ۹۱۱ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و ۵۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۵۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۲۷ هزار و ۶۵۶ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۰ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: همچنین تعداد ۱۱ هزار و ۱۲ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و شش هزار و ۳۳۳ نفر فوت شدگان مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا یک مورد و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز دو نفر گزارش شده است.

کد خبر 548103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.