اعلام فراخوان استندآپ کمدی نویسندگی طنز

فراخوان ارسال آثار استندآپ کمدی و نویسندگی طنز، با هدف شناسایی استعدادها و ایجاد فضای همکاری در دو رده سنی نوجوانان و جوانان منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، محمدصالح خشوعی اظهار کرد: هدف از برگزاری استندآپ کمدی و نویسندگی طنز، شناسایی استعدادها در شهر با محوریت اجرا و نویسندگی طنز است تا بتوانیم از این پتانسیل در برنامه "جوانی به توان نو" بهره‌مند شویم که از شبکه شما و اصفهان پخش می‌شود.

وی افزود: شناسایی استعدادهای رده سنی جوانان در این زمینه، هدف دیگر از ارسال آثار استندآپ کمدی و نویسندگی طنز است که می‌توان در برنامه «همودو» از ظرفیت آن‌ها در فضای مجازی بهره‌مند شد.

رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از نواقص موجود در برنامه‌های استعدادیابی، عدم برنامه‌ریزی در به‌کارگیری استعدادهای کشف شده است، افزود: سازمان با فراخوان ارسال آثار استندآپ کمدی و نویسندگی طنز در نظر دارد که با شناسایی استعدادها، آن‌ها را در برنامه‌های تولیدی و محتوایی همچون همودو و جوانی به توان نو به کار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تصریح کرد: این فراخوان در نظر دارد که علاوه بر شناسایی استعدادهای مربوطه در شهر، آموزش‌های لازم را ارائه کند تا افراد آموزش دیده بتوانند در برنامه‌های تعیین شده مشارکت کنند.

خشوعی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این فراخوان تا پنجم بهمن‌ماه است و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فرهنگسرای مجازی و لینک‌های www.vcci.ir/hamodow برای گروه سنی جوان (۱۹ تا ۲۵ سال) و www.vcci.ir/nojvan برای گروه سنی نوجوان (۱۲ تا ۱۸ سال) مراجعه کنند.

کد خبر 548014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.