قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + پیگیری ثبت نام جدیدترین طرح پیش فروش و قیمت محصولات (۱۹ دی)

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات در آدی۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان خودرو شاهین، ساینا، انواع کوییک و وانت سایپا ۱۵۱ مشخص شدند.

به گزارش ایمنا، دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا از روز شانزدهم دی ماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز نوزدهم دی ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان بیستم دی ماه اعلام می‌شود.

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ عرضه می‌شود.‌

ثبت نام سایپا

در آخرین طرح پیش فروش یک ساله سایپا ۱۰۱ هزار و ۲۴۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۸ هزار و ۹۷۸ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۳۱ هزار و ۹۸۸ نفر شرکت کردند که ۲۹ هزار و ۸۹۹ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ برگزار شد + جزئیات ثبت نام طرح پیش فروش و قیمت محصولات

تعداد برندگان سایپا

در قرعه‌کشی پیش فروش یک ساله سایپا سیزده هزار نفر به عنوان برنده انتخاب و بیست و شش هزار نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در در طرح پیش فروش مشارکت در تولید نیز ۴ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

ظرفیت محصولات سایپا

در طرح پیش فروش یک ساله ۲ هزار دستگاه خودرو شاهین جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه ساینا. اس و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید نیز ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۸۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۳۴۰ دستگاه کوییک.آر، ۵۵۰ دستگاه کوییک.اس، هزار و ۵۰۰ دستگاه ساینا. اس و ۱۶۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

قیمت محصولات سایپا

پیش فروش دی ۱۴۰۰ سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است؛ در این دو طرح خودروها با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند:

  • شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب صد و هفتاد و یک میلیون هشتصد و و نود و شش هزار و پانصد تومان
  • کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب نود و یک میلیون و صد و سی و نه هزار و پانصد تومان
  • کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و هفت میلیون و هشت صد و چهل و هفت هزار و پانصد تومان
  • کوییک گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و دو میلیون نه صد و نوزده هزار تومان
  • ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و سه میلیون و هفتصد هشتاد و نه هزار تومان
  • سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب هفتاد و سه میلیون پانصد و پنج هزار ریال

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ برگزار شد + جزئیات ثبت نام طرح پیش فروش و قیمت محصولات

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در این پیش فروش خرداد تا اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

کد خبر 547608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.