رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مددجویان با ۶۲ وکیل نیکوکار

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۶۲ وکیل نیکوکار در ۳۳ میز خدمت حقوقی همه روزه به مددجویان اصفهانی، مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند و در ۹ ماهه امسال با تشکیل دو هزار و ۲۱۲ جلسه به پرونده‌های حقوقی مددجویان رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد کرانی با تشریح خدمات حقوقی کمیته امداد استان اصفهان به مددجویان، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۳۳ میز خدمت با بهره‌مندی از ۶۲ وکیل نیکوکار با تشکیل دو هزار و ۲۱۲ جلسه، به پرونده‌های حقوقی مددجویان رسیدگی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه وکلای نیکوکار، همه روزه در سطح استان به مددجویان مشاوره حقوقی ارائه می‌کنند، ادامه داد: در این مدت به ۸۶۲ پرونده حقوقی در قالب دو هزار و ۲۴۰ خدمت شامل مواردی همچون تنظیم اظهارنامه، لوایح، دادخواست، شکواییه، حضور در جلسات دادرسی و غیره رسیدگی شده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه دعاوی مددجویان، در حوزه‌های مختلف پیگیری و رسیدگی می‌شود، افزود: ۳۹ نفر از مددجویان نیز از طریق کانون وکلا و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه، با استفاده از خدمات وکلای معاضدتی، پرونده‌های خود را در جریان رسیدگی گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش مسائل حقوقی و مشاوره نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و کاهش پرونده‌های قضائی دارد، گفت: در سال جاری ۵۰ جلسه آموزشی در حوزه مسائل حقوقی برگزار و ۱۰ هزار و ۴۵۹ نفر از مددجویان آموزش رایگان دریافت کردند.

کد خبر 547571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.