عوامل پرخطر در مسیر سلامت کارکنان شهرداری ساری حذف می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: شاغلان در شهرداری سرمایه‌های انسانی محسوب می‌شوند و شهرداری به‌سلامت آنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، علیرضا حمیدی صبح امروز در جلسه حفاظت فنی شاغلین در شهرداری که با حضور کارشناسان مرکز بهداشت مرکز استان و زهرا نصیری رئیس بهداشت‌کار شهرداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: شاغلان در شهرداری سرمایه‌های انسانی محسوب می‌شوند و شهرداری به‌سلامت آنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی کارکنان و ایمنی محیط کار از اصلی‌ترین مسئولیت‌های ما تلقی می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم ضمن پایش سلامت کارکنان عوامل پرخطر در این مسیر را حذف و یا کنترل کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری خاطرنشان کرد: با تأکید جواد طالبی تأمین رفاه و سلامت نیروهای شهرداری به‌ویژه حوزه خدمات شهری و نیروهای میدانی مورد توجه ویژه قرار گرفت تا این نیروها در امنیت و سلامت به شهروندان خدمات‌رسانی کنند.

حمیدی به تعامل و همکاری شهرداری با مرکز بهداشت شهرستان ساری اشاره و اضافه کرد: این همکاری‌ها تحت عنوان بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری، توسط اداره بهداشت شهرداری ساری رصد می‌شود.

وی تصریح کرد: ازآنجایی‌که مشاغل اجرایی شهرداری در زُمره مشاغل سخت قلمداد می‌شوند ایجاد شرایط مناسب کاری می‌تواند در بهداشت روانی کارکنان در کنار سایر عوامل نقش مهمی ایفا کند و همچنین بهره‌وری نیروی انسانی برای انجام وظایف روزانه و خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان در محیطی امن و بدون استرس ارتقا پیدا کند.

در ادامه زهرا نصیری رئیس مرکز بهداشت کار شهرداری ساری گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته مانند معاینات ادواری و آزمایش و واکسیناسیون کارکنان مجموعه ارائه کرد.

کد خبر 547541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.