انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز

شهردار شیراز خواستار انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز شد و گفت: توزیع کارت بلیت باید در سطح شهر انجام شود.

به گزارش ایمنا، سید احسان اصنافی در دیدار با مدیرعامل بانک شهر و هیئت همراه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: بانک شهر طی سالیان اخیر نشان داده همواره همراه شهرداری شیراز بوده و تعامل خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به صندوق پروژه، افزود: تلاش داریم با کمک و همراهی مجمع کلانشهرها ردیف‌هایی برای شهرداری‌ها دیده شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه طی چند وقت گذشته ۳۷۰ حساب شهرداری شیراز را بسته‌ایم، گفت: کل حساب‌های پشتیبان باید بسته شود تا مبلغ رسوب کاهش یافته و به جریان نقدینگی اضافه شود.

اصنافی خواستار انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز شد و گفت: همچنین توزیع کارت بلیت در سطح شهر صورت گیرد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: مشکلاتی از قبل روی هم انباشته شده و کار را برای شورا و شهرداری دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه مردم به دولت و مدیریت جدید شهری امید دارند، گفت: تلاش داریم خیزش و جهش در شهر شیراز رقم بخورد که این مهم با همراهی و هم افزایی در مسائل میسر می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باید در آینده نزدیک و پشت سر گذاشتن موانع، شاهد شروع پروژه‌های خوب و مؤثر و کاربردی در شیراز باشیم که موجب آسایش و رفاه مردم شود.

وی در پیشنهادی پیرامون نوسازی و اورهال ناوگان اتوبوسرانی گفت: با حداکثر ۱۰ درصد قیمت یک اتوبوس می‌توان آن را اورهال کرد تا همچون یک اتوبوس جدید می‌تواند خدمت‌رسانی کند.

سعید مصفا، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: امیدواریم با همکاری بانک شهر بتوانیم پروژه‌های عمرانی را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: با توجه به اینکه بانک شهر بانک عامل شهرداری شیراز است بتوانیم فرایندی را طی کنیم که در قالب تسهیلاتی که بانک ارائه خواهد داد تاکسی‌های فرسوده شهر را تعویض کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 547078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.