پرسه در سایت همسریابی دردسر شد

عبور مرگبار از زیر پل، شلیک دقیق پلیس شوش به سارق مسلح، جان باختن سه نفر در انفجار گاز و ریزش آوار، پرسه در سایت همسریابی برای مرد تهرانی گران تمام شد، بلای هولناک مرد تهرانی بر سر زنان، گنج تاریخی به دست مردان پول دوست مشهد نرسید را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرد جوانی در مورد دردسر خود، اظهار کرد: من به کاری که انجام دادم افتخار نمی‌کنم و واقعاً پشیمانم چون اشتباه بزرگی کردم و چوبش را هم خوردم. راستش را بخواهید من و همسرم کمی در رابطه خود دچار مشکل هستیم و چند وقت پیش یکی از همکارانم به من پیشنهاد کرد با پرسه زدن در سایت‌های همسریابی خودم را سرگرم کنم.

فکر می‌کردم تفریح بی‌خطری است. آشنایی با افراد دور از فضای زندگی واقعی. اصلاً دنبال ارتباط جدی نبودم فقط به عنوان سرگرمی به این کار نگاه می‌کردم و فکر نمی‌کردم این کار هم نوعی لغزش و بی‌وفایی نسبت به زندگی مشترکم محسوب شود.

آنقدر این کار برایم مسخره بود که همزمان خود را به چهار پروفایل زنی که عضو سایت بودند معرفی کردم. دامنه آشنایی ما از سایت به اینستاگرام منتقل شد و من واقعاً هیجان زده بودم که مشغول انجام یک کار پنهانی هستم. حاضر بودم هر کاری انجام بدهم که هر چه زودتر با آنها از نزدیک آشنا بشوم.

مدتی به همین منوال گذشت و من به گفتگوی پنهانی و پیام‌های عاشقانه و تصاویری که میانمان رد و بدل می‌شد معتاد شده بودم تا اینکه خانم‌هایی که با آنها آشنا شده بودم هر کدام به دلایل مختلف از من درخواست پول کردند.

ترسیدم اگر پولی که نیاز دارند پرداخت نکنم ارتباطشان را قطع کنند. به همین دلیل به حساب هر کدام از آنها در این مدت مبالغ مختلفی واریز کردم و تا به خودم آمدم دیدم از طرف همه آنها مسدود شده‌ام. گیج شده بودم. باورم نمی‌شد فریب خورده‌ام و در حالی که فکر می‌کردم این من هستم که همزمان با چهار نفر در ارتباط قرار گرفته‌ام دیگران مرا سر کار گذاشته‌اند. اما مگر امکان داشت!؟ من با چهار نفر آشنا بشوم و هر چهار نفر کلاهبردار باشند!

بعد از چند روز سردرگمی بالاخره تصمیم گرفتم به پلیس فتا مراجعه کنم و با پیگیری همکار شما متوجه شدم. این سایت یک سایت ساختگی است و ادمین با تصاویر زنان مختلف اقدام به ساخت پروفایل‌های جعلی کرده است و در واقع من در تمام این مدت با مردی که سایت را طراحی کرده بود در ارتباط بودم.

خیلی شرمنده هستم و احساس می‌کنم چوب خیانت به همسرم را خورده‌ام. تا امروز فضای مجازی برای من یک محیط جذاب بود که می‌توانستی از طریق آن روی مبل لم بدهی و با افراد مختلف در ارتباط قرار بگیری اما حالا فهمیده‌ام که این فضا بسیار پیچیده‌تر و تاریک‌تر از دنیای واقعی است.

عبور مرگبار از زیر پل

شامگاه دوشنبه یک تریلی که در مسیری فرعی به سمت روستای چاه‌دراز در ۳۵ کیلومتری شهرستان سیرجان در حرکت بود، هنگام عبور از زیرگذر راه‌آهن متوجه اتفاقی عجیب شد. این زیرگذر تنها مسیر رسیدن به روستا بود و بالای آن پلی بود که ریل راه‌آهن از روی آن عبور می‌کرد. داخل زیرگذر به دلیل باران شدیدی که یکشنبه باریده بود پر از آب بود.

با این حال راننده تریلی شک نداشت که می‌تواند از داخل آب عبور کند اما وقتی به میانه راه رسید، خودروی او با جسمی سخت برخورد کرد و متوقف شد. راننده تریلی که متعجب شده بود، پس از کمی بررسی متوجه شد که یک خودروی سواری درست مقابل او و در داخل آب گیر کرده و به‌دلیل اینکه آب تا سقف آن را گرفته، قابل مشاهده نیست. او که حدس می‌زد برای سرنشینان خودروی سواری اتفاق شومی رخ داده، موبایلش را برداشت و ماجرا را به آتش‌نشانی و هلال‌احمر گزارش کرد.

تیم‌های امدادی به سرعت راهی محل حادثه شدند. ارتفاع آبی که زیرگذر را پر کرده بود زیاد بود اما بررسی‌های اولیه نشان می‌داد خودرویی که داخل آن گیر کرده، یک پژو پرشیا است. با این حال هنوز معلوم نبود که سرنشینان آن دچار چه سرنوشتی شده‌اند و به همین دلیل از غواصان درخواست کمک و تیم غواصی راهی محل حادثه شد.

تاریکی از یک طرف و سرمای هوا از طرف دیگر عملیات جست‌وجو را با مشکل روبه‌رو کرده بود. با این حال غواصان وارد آب شدند و پس از تلاش بسیار، موفق شدند در ماشینی که داخل آب گیر کرده بود را باز کرده و با حقیقتی هولناک روبه‌رو شوند. سرنشینان خودرو یک زن و دختری خردسال بودند که هر دوی آنها جانشان را از دست داده بودند و غواصان موفق شدند اجسادشان را از داخل ماشین غرق شده بیرون بکشند.

به‌گفته نبی‌الله حیدرپور شبانگاه، رئیس اورژانس شهرستان سیرجان، قربانیان زنی ۴۳ ساله و دختربچه سه ساله‌اش بودند و اجسادشان زمانی پیدا شد که حدود یک ساعت از زمان مرگ آنها می‌گذشت. این در حالی بود که خانواده آنها تصور می‌کردند که آن دو گم شده‌اند و در این مدت در جست‌وجو برای پیدا کردنشان بودند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مادر و دختر هر روز سوار بر خودرویشان از این مسیر عبور می‌کردند و روز حادثه نیز برای عبور از زیر پل راه‌آهن وارد زیرگذر شده بودند اما ظاهراً وقتی راننده متوجه آبگرفتگی شدید در زیر پل می‌شود، قصد برگشت داشته که به‌دلیل وجود خاک و گل و سراشیبی، خودرو سر خورده و به داخل آب می‌رود. پس از آن نیز خاموش شده و راننده هر چه تلاش می‌کند موفق به باز کردن در ماشین و نجات خود و دخترش نمی‌شود. از سوی دیگر ارتفاع آبی که در زیرگذر جمع شده بود، به حدی بود که پس از سقوط خودرو به داخل آن، کاملاً خودرو را پوشانده و به همین دلیل قابل مشاهده نبود.

اجساد هر دو قربانی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات نشان می‌دهد که احتمالاً زمان وقوع حادثه ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه بوده است.

شلیک دقیق پلیس شوش به سارق مسلح

سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان شوش، اظهار کرد: سحرگاه روز جاری مأموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت‌زنی در منطقه کوی وهب، سارقان مسلح سیم برق را در حین سرقت مشاهده کردند.

وی افزود: یکی از سارقان به محض اطلاع از حضور مأموران پلیس اقدام به تیراندازی و فرار از محل کرده و به دستور ایست پلیس توجهی نمی‌کند و به تیراندازی ادامه می‌دهد. مأموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی متقابل می‌کنند، که در جریان این درگیری سارق از ناحیه پا زخمی و زمین گیر شد و همدست سارق نیز که بالای تیر برق بود دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش ادامه داد: یک قبضه سلاح کلاش و یک تیغه خشاب با ۲۱ تیر جنگی به همراه آلات و ادوات سرقت و مقدار ۶۰ متر سیم برق مسروقه از متهمان کشف شد.

جان باختن ۳ نفر در انفجار گاز و ریزش آوار

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع حادثه انفجار گاز در شهر گراب از توابع شهرستان رومشکان، اظهار کرد: ظهر امروز انفجار گاز در روستای «بساط بیگی» شهر گراب منجر به ریزش آوار شد. کار آواربرداری توسط عوامل امدادی پایگاه بلوران و پایگاه رومشکان در حال انجام می‌باشد و یک تیم آوار برداری از شعبه نیز در حال انجام عملیات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از جان باختن سه نفر در این حادثه خبر و ادامه داد: نبی عزیزی ۴۶ ساله، دانیال عزیزی ۱۵ ساله و اشرف نظریان ۳۵ ساله جانباختگان حادثه انفجار گاز بودند، ضمن اینکه بانوی درگذشته ۹ ماه باردار بوده است. هم‌اکنون خودرو ست نجات بلوران و خودرو آمبولانس رومشکان در صحنه حادثه حاضر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های حاضر در صحنه اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شهرداری هم اکنون مشغول آواربرداری و پاکسازی منطقه هستند.

بلای هولناک مرد تهرانی بر سر زنان

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به شیوه کیف باز کنی در نقاط پرتردد و شلوغ خیابان حرم شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارقان که دو خانم میانسال بودند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، ادامه داد: در بازدید از این محل شش دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف که تاکنون چهار شهروند مال باخته در کلانتری ۱۷۲ حاضر و گوشی‌های مسروقه خود را در بین اموال مکشوفه شناسایی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده سارقان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

گنج تاریخی به دست مردان پول دوست مشهد نرسید

سردار حسن مهری، فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار کرد: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان خراسان رضوی به محض کسب اخبار واصله از دوستداران میراث‌فرهنگی مبنی بر خرید و فروش مقادیری اشیای عتیقه در شهر مشهد وارد عمل شد.

وی ادامه داد: پس از احراز صحت خبر تیم زبده‌ای از نیروهای یگان حفاظت با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و در معیت عوامل انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان عتیقه ۵۱۴ عدد سکه و اسکناس کشف و ضبط کردند.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: با توجه به اعلام نظر کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، ۱۳۴ عدد از سکه‌های مکشوفه دارای ارزش تاریخی و قدمت آن‌ها به دوره‌های اموی، عباسی، افشاری، زندیه و قاجاریه برمی‌گردد. مابقی سکه‌ها و اسکناس‌ها اصل هستند اما فاقد ارزش تاریخی تخمین زده شده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد.

کد خبر 547008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.