تمام ظرفیت حمل‌ونقل شهری رفسنجان در خدمت زائران شهید سلیمانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از خدمات‌دهی ۱۰۰ درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری رفسنجان به زائران سردار دل‌ها در کرمان و رفسنجان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، محمدرضا سلمانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی درون شهری رفسنجان به مناسبت دومین سالگرد عروج سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” خدمات رسانی به شهروندان را در کرمان و رفسنجان انجام داد.

وی افزود: ۱۰۰ درصد ناوگان فعال اتوبوسی سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها به زائران خدمت‌رسانی کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: این خدمات شامل ایاب و ذهاب زائران از پایانه مسافربری کرمان تا گلزار شهدای کرمان به مدت سه روز و همچنین ایاب و ذهاب دلدادگان مکتب سلیمانی در رفسنجان از میادین سطح شهر و حومه به مصلی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای شرکت در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای مدافعان حرم استان و شهدای شهرستان بوده است.

سلمانی اضافه کرد: پاسداشت قهرمانان ملی و مکتبی ایران اسلامی وظیفه‌ای همگانی است و این اقدام سازمان در واقع بیانگر تبلور احساسات عمیق مردم نسبت به قهرمانان ملی و ارزشی کشور است و خوشحالیم که سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری رفسنجان توانسته قدمی کوچک در این راه بردارد.

کد خبر 546484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.