معاون جدید امور هماهنگی عمرانی استانداری مازندران معارفه شد

"رضا علیخانی کوشکک" به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب شد وی طی آیینی با حضور ‏معاونین و مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این حوزه، معارفه شد. ‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رازجویان از ۱۵ اسفند ۱۳۹۷،‏ عهده‌دار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بوده است. در این مراسم همچنین از تلاش‌های مهدی رازجویان در دوره تصدی معاونت عمرانی استانداری مازندران تقدیر به عمل آمد.

رضا علیخانی کوشکک به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب شد. وی طی آئینی با حضور معاونین و مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این حوزه معارفه شد.

وی اهل روستای کوشکک از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است که مدیریت کمیته ترابری تحرک مرکز مطالعات و پژوهش‌های لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در کارنامه او مشاهده می‌شود.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، دکترای صنایع با گرایش مهندسی سیستم و تحقیق در عملیات است و سوابق مختلف فرماندهی، مدیریتی و پژوهشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه‌های عمرانی، لجستیک، حمل و نقل، زنجیره تأمین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کارنامه دارد.

علیخانی صاحب تألیفات متعدد اعم از کتب و مقالات علمی و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و بین‌المللی است و در دانشگاه نیز سابقه تدریس دارد.

عضویت در انجمن مهندسی حمل و نقل ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های کشور و انجمن لجستیک ایران در سوابق معاون جدید استاندار مازندران دیده می‌شود.

وی بیش از ۶۰ مقاله isi و علمی پژوهشی در ژورنال‌های بین‌المللی و ملی داشته و صاحب هفت کتاب تألیفی در حوزه‌های عمرانی، مدیریتی، اقتصادی، حمل و نقل و غیره است.

کد خبر 546037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.