لنوو شارژر ۱۳۵ واتی USB-C PD 3.1 لپ‌تاپ را معرفی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‎‌دهد که شرکت لنوو از شارژر جدید 135 واتی USB-C خود رونمایی کرد، این شارژر از استاندارد PD 3.1 پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً شرکت لنوو تصاویری از شارژر ۱۳۵ واتی USB-C PD 3.1 خود منتشر کرده است؛ این شارژر برای لپ‌تاپ‌های سری Legion مورد استفاده قرار می‌گیرد. شارژر ۱۳۵ واتی لنوو از پروتکل PD 3.1 پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که لپ‌تاپ‌های Legion نیز به این فناوری مجهز خواهد شد.

پروتکل PD 3.1 قدرت شارژ را نسبت به PD 3.0 به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، توان شارژ استاندارد PD 3.0 معادل ۱۰۰ وات است در حالی که این توان در PD 3.1 به ۲۴۰ وات ارتقا داده شده است. پس از تأیید پروتکل جدید PD 3.1، لپ تاپ‌های برتر لنوو مانند محصولات سری Legion احتمالاً از سرعت شارژ بیشتری پشتیبانی خواهند کرد، بنابراین برای تأمین انرژی به یک درگاه USB C نیاز خواهد داشت.

شرکت لنوو در حال تولید چند محصول جدید است تا خط تولید Legion را توسعه دهد؛ بعضی از محصولات مورد انتظار این شرکت شامل گوشی گیمینگ Legion Y90، تبلت گیمینگ legion Y700 و لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y7000P است که به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Legion Y7000P به نمایشگر 2K با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز مجهز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این لپ تاپ در دسترس نیست.

کد خبر 545907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.