حلقه هوشمند برای اندازه‌گیری قند خون معرفی شد

مووانو حلقه هوشمندی ساخته است که قادر است ضربان قلب، تنفس، اکسیژن خون و کالری را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مووانو که یک شرکت فناوری محور است و بر سلامت بدن انسان تمرکز دارد اخیراً یک گجت ردیاب سلامتی به نام مووانو رینگ (Movano Ring) معرفی کرده است. به نظر می‌رسد که این گجت هوشمند در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد، هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است، اما شرکت تولید کننده اعلام کرده است که یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های سلامتی محور موجود در بازار خواهد بود. این حلقه هوشمند احتمالاً نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد.

مووانو رینگ قادر است ضربان قلب، اکسیژن خون، نرخ تنفس و کالری را ردیابی کند و بیشتر برای زنان طراحی شده است. این گجت پوشیدنی با یک اپلیکیشن موبایلی هماهنگ می‌شود و داده‌های جمع‌آوری شده از بدن را از این طریق به کاربران نمایش می‌دهد. اپلیکیشن ذکر شده علاوه بر نشان دادن داده‌های سلامتی، اطلاعاتی در مورد میزان تأثیرگذاری ورزش بر سلامتی بدن را نیز در دسترس قرار می‌دهد.

شرکت سازنده اعلام کرده است که قصد دارد در آینده نزدیک امکان اندازه‌گیری قند خون و فشار خون را به این گجت پوشیدنی اضافه کند. این محصول به منظور ارائه قابلیت‌های ذکر شده به فناوری فرکانس رادیویی وابسته است. شرکت مووانو در تلاش است مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را برای قابلت‌های سلامت محور حلقه هوشمند خود دریافت کند.

کد خبر 545662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.