برگزاری مسابقات انتخابی کشتی‌فرنگی جوانان اصفهان در روز تجلیل از رسول جزینی

مسابقات انتخابی کشتی‌فرنگی استان اصفهان در رده جوانان همراه با تجلیل از رسول جزینی چهره به‌نام کشتی اصفهان در خانه‌کشتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های انتخابی کشتی‌فرنگی استان اصفهان در رده جوانان، با یاد و نکوداشت پهلوان رسول جزینی چهره ارزنده کشتی استان اصفهان روز جمعه دهم دی‌ماه ۱۴۰۰ به همت هیئت کشتی استان اصفهان در سالن پوریای ولی خانه‌کشتی اصفهان انجام و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مصطفی میرزایی رئیس‌هیئت کشتی استان اصفهان، اکبر پاکزاد عضو هیئت‌رئیسه کشتی اصفهان و مشاور استاندار اصفهان، رسول شیرانی سرمربی اسبق تیم‌ملی کشتی ایران، محمدرضا فلاح عضو شورای‌شهر اصفهان و جمعی از پیشکسوتان کشتی استان اصفهان در مسابقات انتخابی جوانان استان اصفهان و تجلیل از رسول جزینی حضور داشتند.

اکبر پاکزاد پیشکسوت کشتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه این مسابقات و مراسم گرامیداشت جزینی اظهار کرد: مسابقات کشتی‌فرنگی جوانان به افتخار رسول جزینی برگزار شد، اقدام هیئت کشتی استان برای این رقابت‌ها بسیار خوب بود و جوانان کشتی‌گیر از باشگاه‌های شهرستان‌های اصفهان در این مسابقه با منش پهلوانی کشتی گرفتند.

وی درباره ورزش کشتی خصوصاً در فرنگی افزود: کشتی‌فرنگی نوع سخت کشتی است، به مسئولان استان سفارش می‌کنم به کشتی که یک ورزش پهلوانی و اخلاق مدارانه است توجه بیشتری داشته باشند.


تقی رجایی پیشکسوت و قهرمان اسبق کشتی ایران در خصوص کشتی استان اصفهان اظهار کرد: پس از چند سال رکود هیئت کشتی اصفهان به‌دلیل حضور افراد غیرمتخصص، اکنون هیئت کشتی استان با حضور افراد کاربلد راه افتاده و در حال پیشرفت است و در سال اخیر موفق شد جزو ۶ تیم برتر ایران قرار بگیرد. کشتی اصفهان از طرف شهرداری و شورای‌شهر خیلی حمایت می‌شود، چرا که به ورزش خصوصاً کشتی علاقه‌مندند، پاسخگوی نیازها هستند و برای مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان کشتی اصفهان نیز در حال کمک به کشتی اصفهان هستند و با وجود افتخارآفرینانی از جمله آقای جزینی که چهار دوره به‌عنوان مربی ایران در المپیک حاضر بوده به جایگاه‌های خوبی دست پیدا خواهد کرد.

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی‌فرنگی جوانان اصفهان در روز تجلیل از رسول جزینی

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تمامی سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم که اصفهان در همه عرصه‌های ورزشی مهد پرورش قهرمانان بوده و مدال‌ها و افتخارات کشوری و جهانی زیادی برای ما به ارمغان آورده‌اند و باعث افتخار اصفهان شده‌اند.

وی با تاکید بر وجود قهرمانان و پیشکسوتان بزرگ در استان اصفهان افزود: در ورزش کشتی نیز همیشه افراد خوبی نظیر طلایی، شیرانی، قنبری و ذاکری داشته‌ایم که هرکدام نام‌آور بوده‌اند و حالا هم داریم. یکی از این نام‌آوران هم رسول جزینی است که علاوه‌بر قهرمانی و افتخارآفرینی در عرصه کشتی، در زمینه خدمت‌گزاری به مردم هم همیشه تلاش کرده است و در کنار بنده در دوره چهارم شورای‌شهر خادم مردم بوده‌ایم و همیشه گفته‌ام او قهرمان اخلاق و ادب است.

عضو کمیسیون هوشمند سازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر در ادامه گفت: در مسابقات امروز هم ورزشکاران ادب را رعایت کردند و به پاس قهرمانی و زحمات جزینی در عرصه کشتی از او تجلیل به عمل آمد.

فلاح در پایان ضمن قدرانی از افتخارآفرینان ورزش در استان در خصوص تشکر از این اشخاص خاطرنشان کرد: در عرصه مدیریت شهری ما هم تلاش می‌کنیم از هر ورزشکاری که برای ایران و اصفهان نام‌آوری کرد و پرچم کشورمان و استان اصفهان را بالا برد تشکر به عمل آوریم و زمینه را برای دیگر جوانان فراهم کنیم که در عرصه ورزشی برای ایران و اصفهان بدرخشند.

به گزارش ایمنا، در پایان مسابقات نفرات اول تا سوم اوزان انتخابی رقابت‌های کشتی‌فرنگی جوانان استان اصفهان از سوی کمیته برگزاری مسابقات اعلام شد که در ادامه می‌خوانید:

وزن ۵۵ کیلوگرم
۱. علیرضا حیدریان
۲. امیر ابراهیمی
۳. سیدمحمد درخشان
۳. محمد ماربر

وزن ۶۰ کیلوگرم
۱. علیرضا قناعتی
۲. ابراهیم محرابی
۳. سهیل خدادادی
۳. حسن قربانی

وزن ۶۳ کیلوگرم
۱. محمد محمدی
۲. حسین سبکتکین
۳. حسین مولایی
۳. امیرحسین بهاوندی

وزن ۶۷ کیلوگرم
۱. داود مختاری
۲. علی دوست‌محمدی
۳. عارف سلیمیان
۳. امیرحسین نجفی

وزن ۷۲ کیلوگرم
۱. امیرمحمد جمالپور
۲. امیررضا گلاب‌وند
۳. سید محمدرضا جعفری
۳. پویا بهرامی

وزن ۷۷ کیلوگرم
۱. سید ابوالفضل مصطفایی
۲. حسین حسن‌پور
۳. محمدمهدی نوروزی
۳. امیررضا معینی‌فر

وزن ۸۲ کیلوگرم
۱. مهدی امیر حاجیلو
۲. علیرضا علیدادی
۳. مهرداد محمدی
۳. حسین خودسیانی

وزن ۸۷ کیلوگرم
۱. آرسام پرگالی
۲. میلاد اصغری
۳. محمدامین مهدوی‌نسب
۳. محمد محمودی

وزن ۹۷ کیلوگرم
۱. محمد مولایی
محمدامین قاسمی
محمدجواد داودی
سالار قادریان

وزن ۱۳۰ کیلوگرم
۱. سلمان رسولی
۲. علی بیژنی
۳. مهدی شمسی
۳. حسن جوانبخت

کد خبر 545632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.