از تیم راضی نیستم/بازیکنان به تمرینات ملی عادت کرده اند

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن گفت: می‌دانم سطح توانایی بازیکنان بیشتر از این است، تیم ملی برای تمرینات یک سبک را در نظر گرفته و بچه‌ها به آن سبک و تمرین عادت کرده‌اند و خستگی در بازیکنان تیم و بقیه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمیه شهبازی پس از برد مقابل تیم سارگل، اظهار کرد: بازی دونیمه متفاوت داشت ما نیمه اول را بد شروع کردیم که فکر می‌کنم دلیل آن دست کم گرفتن تیم بوشهر بود، به تیم سارگل تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال نبود، این موضوع می‌توانست کار را برای ما راحت تر کند، اما متأسفانه در یک غافلگیری گل خوردیم؛ در کل نیمه اول نیمه راضی کننده‌ای نبود با صحبت‌هایی که بین دونیمه انجام شد سعی کردیم بیشتر بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم و در نیمه دوم شرایط یک مقدار بهتر شد با این وجود از تیم راضی نیستم. می‌دانم سطح توانایی بازیکنان بیشتر از این است.

وی در خصوص داوری این دیدار، گفت: داوری بازی خوب بود، فکر می‌کنم داور امروز با وجود اینکه از داورهای کم تجربه لیگ به شمار می‌رود، به خوبی توانست بازی را مدیریت کند.

شهبازی با اشاره به فراز و نشیب‌های تیمش در طول بازی، بیان کرد: دلایل مختلفی دارد که باید بررسی شود، اما فکر می‌کنم مهم‌ترین دلیل می‌تواند این باشد که بازیکنان تمرکزشان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند تمرکز لازم را چه زمانی که صاحب توپ هستند چه زمانی که توپ را در اختیار ندارند، داشته باشند ممکن است ما در لحظه‌هایی دچار اشتباه شویم و گل بخوریم.

وی در خصوص خستگی بازیکنان تیم ملی و تداخل اردوها و لیگ، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم تیم ملی برای تمرینات یک سبک را در نظر گرفته و بچه‌ها به آن سبک و تمرین عادت کرده‌اند و خستگی در بازیکنان تیم ذوب اهن و بقیه وجود ندارد، بچه‌ها سرحال بودند، فرهمند به دلیل این تعویض شد که سرما خورده است و نمی‌توانست به بازی ادامه دهد.

شهبازی با اشاره به وضعیت سمیه خرمی و زدن دو گل بعد از مصدومیت، گفت: خرمی از بازی ملوان دچار مصدومیت شد و با تشخیص پزشک یک پروسه یک ماه و نیمه را باید طی می‌کرد برای اینکه بدنش عادت کند، وی ۹۰ دقیقه بازی کرد که هم توانست گل بزند و تا پایان بازی کند.

کد خبر 545590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.