دست منافقین را از کشور کوتاه کنید

شهید صادق نظری‌کیان در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای امت مسلمان ایران امام را تنها نگذارید، جبهه‌ها را خالی نگذارید که پیروزی در این جنگ پیروزی اسلام است و دست منافقین را از کشور و اسلام کوتاه کنید.

به گزارش ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهار فصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت‌نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا:

«وصیت‌نامه شهید صادق نظری‌کیان‌»

بسم الله الرحمن الرحیم

کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد کردند در راه خدا با مال‌هایشان و جان‌هایشان نزد خداوند اجری بزرگ و عظیم دارند.

با سلام بر حضرت مهدی، منجی عالم بشریت و با سلام بر امام امت و شهیدان راه خدا وصیت‌نامه‌ام را آغاز می‌کنم.

اکنون که وصیت‌نامه را می‌نویسم شب عملیات در میمک است که امید دارم خداوند این آرزوی من که شهادت است را نصیبم کند..

ما درس شهادت را از مولایمان حسین آموختیم که خداوند می‌فرماید هیچ قطره‌ای پیش من از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود ارزشی ندارد و به خدا قسم من فقط ایمان به خدا و به امامان معصوم دارم که از پدر و مادر و دنیا گذشتم و به جبهه آمدم تا بگویم پرورش یافته مکتب شهادت هستم.

من از امت مسلمان ایران این تقاضا را دارم که هیچ وقت امام را تنها نگذارید؛ جبهه‌ها را پر نگه دارید؛ پیروزی در این جنگ پیروزی اسلام است. جنگی که تمام دنیا بر ایران تحمیل کرد. من یک تقاضای دیگر از امت همیشه در صحنه حزب‌الله دارم؛ از شما می‌خواهم دست این منافقین را از کشور کوتاه کنید.

برادران و خواهران دینی من، بدانید که این دنیا هیچ ارزشی ندارد، دنیا یک امتحان برای مومن است و دنیا جهنم مومن است و بهشت کافر.

پدر و مادر عزیزم شما باید افتخار کنید که فرزندتان در راه خداوند به شهادت رسید و به ندای حسین لبیک گفت و یک موقع ناراحت نباشید که منافقان خوشحال می‌شوند. برادرانم از شما تقاضا دارم اسلحه من را زمین نگذارید و علیه کافران و منافقان بجنگید. خواهرانم شما همچون زینب (س) در مقابل دشمنان اسلام قرآن بایستید و حافظ حجاب خود باشید. مرا حلال کنید.

کد خبر 545246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.