پروژه بدون آنالیز اقتصادی در بودجه ۱۴۰۱ اعتباری ندارد

دبیر شورای اسلامی شهر اراک گفت: در بودجه سال آینده شهرداری، پروژه بدون آنالیز اقتصادی و مطالعات ترافیکی اعتباری نخواهد داشت.

علی اصغر غفاری در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های شهرداری بلاتکلیف رها شده که با توجه به شرایط جوی باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه بعضی از پروژه‌های شهری با مصوبه شورای ترافیک استان در شهر اراک کلید می‌خورد، افزود: شورای اسلامی شهر طی نامه‌ای به استاندار مرکزی، خواستار مجزا شدن شورای ترافیک استان از شهرستان شده تا فرآیند تصمیم‌گیری در خصوص مباحث شهری مطرح در این شورا، اصلاح شود.

دبیر شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: بسیاری از تقاطع‌های غیرهمسطح شهر اراک مطالعات ترافیکی و آنالیز اقتصادی ندارد که این موضوع از نظر شورای شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست از این رو انتظار می‌رود مشاور تقاطع‌های غیرهمسطح که در دستور کار شهرداری است، آنالیز اقتصادی و مطالعات ترافیکی را ارائه دهد تا در کمیسیون عمران شورا مطرح و بررسی شود.

وی تاکید کرد: اگر شورای شهر به این نتیجه برسد که پروژه‌ها منشأ اثر برای شهر نیست، قطعاً اعتباری برای آنها در بودجه سال ۱۴۰۱ تخصیص نخواهد داد و هزینه برای شهر و شهروندان ایجاد نخواهیم کرد.

غفاری از شهردار اراک به دلیل پیگیری برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی همچنین درخواست تسریع در روند تبدیل وضعیت نیروهای مشمول قانون ایثارگری مجلس که ساماندهی مباحث نیروی انسانی شهرداری را به دنبال دارد، قدردانی کرد.

کد خبر 545080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.