نقد و بررسی کتاب «ارتباطات تئاتر»

در دومین فصل از جلسات «دوشنبه‌های نقد کتاب سوره» کتاب «ارتباطات تئاتر» نوشته شهرام گیل‌آبادی نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از سوی دانشکده هنر دانشگاه تهران و با همکاری دانشکده فرهنگ و ارتباطات و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، دومین فصل از جلسات «دوشنبه‌های نقد کتاب سوره» به نقد و بررسی کتاب «ارتباطات تئاتر» نوشته شهرام گیل‌آبادی اختصاص خواهد داشت.

این جلسه با حضور امیدعلی مسعودی، مدیرگروه و عضو هیأت علمی گروه تبلیغ و ارتباطات فرهنگی دانشکده فرهنگ و ارتباطات و دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه برگزار می‌شود و وی به ویژگی‌های این کتاب برای استفاده در بستر آموزشی می‌پردازد. همچنین فرزاد معافی غفاری دبیر این نشست خواهد بود.

نشست‌های «دوشنبه‌های نقد کتاب سوره» در راستای اهداف پژوهشی و آموزشی دانشکده هنر دانشگاه سوره متناسب با گروه‌های آموزشی دایر در دانشکده با انتخاب مکتوبات مناسب می‌کوشد تا زمینه‌های گسترش علم و آشنایی دانشجویان را با صاحب‌نظران گسترش دهد. این نشست‌ها به صورت برخط برگزار شده و حوزه‌هایی همچون ادبیات‌نمایشی، نمایش، عکاسی، فلسفه و نظریه هنر، انیمیشن، هنر اسلامی، نقاشی و گرافیک را در بر خواهد گرفت.

نقد و بررسی کتاب «ارتباطات تئاتر» نوشته شهرام گیل‌آبادی به‌صورت مجازی دوشنبه _ششم دی‌ماه_ ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور مجازی در این نشست می‌توانند به نشانی https://sibad.soore.ac.ir/v/show/bookreview مراجعه کنند. ورود عموم علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

کد خبر 544983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.