کسب رتبه برتر سازمان پسماند در جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از کسب عنوان برتر مقاله و عنوان شایسته تقدیر در بخش طرح، توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سیزدهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری، همانند دوره قبل با عنوان مجمع شهری تهران در پنج قالب کتاب، پایان‌نامه، مقاله، طرح نوآورانه و طرح پژوهشی برگزار شد که در این رویداد ۲۰۲۹ اثر در سایت جشنواره ثبت‌نام کردند و طی فرایند داوری، چهار اثر به عنوان رتبه برتر، ۱۳ اثر به عنوان رتبه برگزیده و ۲۹ اثر شایسته تقدیر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

وی با اشاره به حضور سازمان مدیریت پسماند در این رویداد علمی، افزود: کارشناسان و پژوهشگران این سازمان با ارسال چندین اثر در قالب مقاله‌های علمی، طرح و فناوری در این رویداد شرکت کردند که یکی از مقاله‌های ارسالی در محور خدمات شهری با عنوان آنالیز جامع ریجکت پسماند شهری، به عنوان منبع تولید سوخت مشتق از پسماند در کشورهای در حال توسعه توانست رتبه برتر را از آن خود کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص این مقاله که در جامع‌ترین رویداد علمی-تخصصی مدیریت شهری در کشور حائز رتبه برتر شده است، تصریح کرد: این مقاله به زبان انگلیسی بوده و در سال ۲۰۲۰ در نشریه معتبر Renewable Energy با ضریب تأثیر هشت منتشر شده است.

وی در مورد جزئیات پژوهش برگزیده این سازمان در جشنواره اظهار کرد: این مقاله گزیده‌ای از اقدامات فنی این سازمان در راستای پروژه تولید RDF و مصرف آن به عنوان سوخت کمکی در صنایع سیمان بوده است که در سالیان گذشته پیگیری شده و نشان دهنده اقدامات دقیق علمی و فنی سازمان در جهت مدیریت اصولی پسماند شهری و تبدیل آن به انرژی در مسیر توسعه پایدار شهری است.

ساکتی اضافه کرد: در بخش طرح نوآورانه با محور نوآوری و هوشمندسازی شهری نیز طرح دستگاه مکانیزه خوددریافت جهت راه‌اندازی ایستگاه هوشمند دریافت پسماند خشک، شایسته تقدیر شناخته شد؛ این دستگاه نیز در دانشگاه اصفهان نصب شده است.

کد خبر 544873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.