تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون بهداشت بررسی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۱ با حضور دستگاه‌های مربوطه خبر داد و گفت: در این نشست از دستگاه‌ها خواستیم پیشنهادات دقیق‌تری را در مورد بودجه ارائه کنند تا بتوان آن‌ها را به صورت دقیق و کارشناسی شده به کمیسیون تلفیق ارائه کنیم.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور به این کمیسیون با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه، ارتش و سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: بخشی از تبصره‌های ارجاعی با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌ها مشکلات بودجه‌ای در بحث درمان و بیمه‌ها را مطرح کردند.

وی افزود: برای ما مهم است که در بحث دارو و درمان راهکارهایی ارائه شود تا تأمین بودجه کافی در این بخش فراهم شود و منابع آن دقیق و مشخص باشد و همچنین برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا مردم مشکلی برای تهیه دارو و دریافت خدمات بهداشتی و درمانی با قیمت ارزان‌تر نداشته باشند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه: در این نشست از دستگاه‌ها خواستیم پیشنهادات خود را به صورت عملیاتی، دقیق و کارشناسی شده در مورد بودجه ارائه کنند تا بتوان پس از بررسی و تبادل نظر برای ارائه به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ارسال کرد.

کد خبر 544670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.