گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 به تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام و فناوری خنک کننده دوگانه مجهز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 دارای صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی E4 AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۷۲۰ هرتز خواهد بود. ویژگی قابل توجه این گوشی گیمینگ این است که می‌تواند گرما را در بازی‌های سنگین با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه مدیریت کند.

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 به فناوری خنک کننده هوای دو گانه مجهز خواهد شد، این گوشی دارای فن‌های خنک کننده خاص خواهد بود. فناوری ذکر شده می‌تواند شبیه به سیستم خنک کننده مایع سوپر شارژ با فن دو گانه توربو باشد که در Legion Phone 2 Pro نیز مورد استفاده قرار گرفته است. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این گوشی حتی پس از انجام بازی‌هایی با نرخ ۱۲۲ فریم بر ثانیه به مدت ۲۰ دقیقه، توانسته است خنکی خود را حفظ کند.

از دیگر ویژگی‌های اصلی گوشی گیمینگ لنوو بهره مندی از گواهی محافظت از چشم ضد نور آبی است که تضمین می‌کند نور آبی ساطع شده از صفحه نمایش را کاهش می‌دهد. گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز خواهد شد و با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 همراه می‌شود.

علاوه بر این، شرکت لنوو یک تبلت گیمینگ با نام Legion Y را به نمایش گذاشته است که انتظار می‌رود با صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی عرضه شود. تبلت گیمینگ Legion Y700 مانند گوشی Legion Y90 از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

کد خبر 544409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.