شورای شهر تبریز به دنبال ایجاد و توسعه‌ بازارچه‌های محلی است

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد و توسعه‌ بازارچه‌های محلی در سطح شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله دهقان‌نژاد در جلسه‌ی کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی در خصوص ایجاد بازارچه‌های محلی اظهار کرد: ایجاد بازارچه‌های محلی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها به شمار می‌رود و از سوی دیگر این بازارچه‌ها دسترسی مردم به بازار با قیمت‌های مناسب را تسهیل می‌کنند.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد و توسعه بازارچه‌های محلی در سطح شهر بوده که نیاز است شهرداری در این راستا طرح جامع خود را ارائه دهد.

دهقان نژاد خاطرنشان کرد: وجود هفت بازارچه برای شهر تبریز کافی نبوده و بهتر است در راستای توسعه این مهم اقداماتی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: در بازارچه‌های محلی، شهرداری نباید به فکر منفعت باشد بلکه ارائه خدمات، دسترسی معقول و قیمت مناسب برای شهروندان در الویت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: بازارچه‌های محلی نیاز به زیرساخت دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 544335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.