سامانه‌های شفافیت ابزاری برای مدیریت و کنترل منابع ‎

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اجرای سامانه‌های شفافیت مدیریت شهری در کنار شفاف سازی، ابزاری برای مدیریت و کنترل منابع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله دهقان‌نژاد در جلسه کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: سامانه جامع شفافیت مدیریت شهری شهرداری تبریز در ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر به عنوان اولویت راهبردی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت تا پایان سال عملیاتی می‌شود و بخش‌های مختلف شهرداری اطلاعات را با مردم به اشتراک خواهد گذاشت، افزود: کمیته‌ای متشکل از مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، وظیفه دیده‌بانی و نظارت بر اجرای سامانه‌های شفافیت را خواهند داشت.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اجرای سامانه‌های شفافیت مدیریت شهری در کنار شفاف سازی، ابزاری برای مدیریت و کنترل منابع خواهد بود، به طور مثال در بحث سامانه املاک تمام داشته‌های سرمایه‌ای و املاک شهرداری به صورت شفاف شناسایی می‌شود که امکانی برای کنترل و مدیریت ایجاد می‌کند.

‏‎وی‬ ادامه داد: ما مصمم هستیم ایجاد و استقرار سامانه‌های شفافیت را به عنوان نمادی از خدمت به همشهریان تبریزی در کارنامه شورای ششم ثبت کنیم.

کد خبر 545836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.