۵۵۸ آسیب‌دیده در ۲۲۲ حادثه آذرماه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۵۵۸ آسیب‌دیده ناشی از ۲۲۲ حادثه در آذرماه سال جاری خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر طی ماه گذشته، اظهار کرد: در آذرماه امسال، پوشش امدادی ۲۲۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به ۵۵۸ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از ۲۰۲ نجات یافته در این حوادث، ۵۵ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: برای امدادرسانی به این حوادث، ۶۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۶۲ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۰۶ دستگاه آمبولانس به انجام رساندند.

وقوع ۱۱۶ حوادث جاده‌ای در استان

کریمی تاکید کرد: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۱۶ مورد حوادث جاده‌ای بوده است و امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر اصفهان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۱۱ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۵ مورد عملیات رهاسازی به وسیله نیروهای این جمعیت انجام شده است. هم استانی‌ها و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 544269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.