۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین

با شکست سطح ۵۰ هزار دلار رو به بالا پیش بینی می‌کنیم بیت کوین بتواند در مرحله اول تا سطح ۵۵ هزار دلار رشد کند، با حرکت بیت کوین به سمت اعداد بالاتر کل بازار رمز ارزها نیز شاهد افزایش تقاضا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمز ارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • BTC بیت‌کوین ۴۸ هزار و ۳۱۰ دلار
  • ETH اتریوم ۳ هزار و ۹۲۳ دلار
  • BNB بایننس‌کوین ۵۲۷ دلار و ۱۲ سنت
  • ADA کاردانو ۱ دلار و ۳۴ سنت
  • DOGE دوج‌کوین ۱۷ سنت
  • XRP ریپل ۹۸ سنت
  • DOT پولکادات ۲۷ دلار و ۱۲ سنت
  • SOL سولنا ۱۸۵ دلار و ۸۴ سنت
  • Avalanche اوالانچ ۱۱۸ دلار و ۶۳ سنت
  • Tera ترا ۸۵ دلار و ۱۷ سنت

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوینتحلیل تکنیکال بیت کوین

با شکست سطح ۵۰ هزار دلار رو به بالا پیش بینی می‌کنیم بیت کوین بتواند در مرحله اول تا سطح ۵۵ هزار دلار رشد کند، با حرکت بیت کوین به سمت اعداد بالاتر کل بازار رمز ارزها نیز شاهد افزایش تقاضا خواهند شد.

پیش بینی شروع موج ۱ از سیکل جدید الیوتی را برای نماد بیت کوین داریم در صورت از دست دادن مجدد سطح ۵۰ هزار دلار تحلیل نقض می‌شود.

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۴۱ واحد / ‏‬ کاهش ترس معامله گران نسبت به روز گذشته

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین

تغییرات شاخص ترس و طمع

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین

دامیننس ۸ رمزارز بر اساس رتبه حجم بازار

  • دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۰ درصد
  • دامیننس اتریوم: ۲۱.۲۷ درصد
  • دامیننس بی ان بی: ۴.۰۳ درصد
  • دامیننس تتر: ۳.۴۹ درصد
  • دامیننس سولنا: ۲.۵۹ درصد
  • دامیننس کاردانو: ۱.۹۳ درصد
  • دامیننس ریپل: ۱.۸۰ درصد
  • دامیننس ترا: ۱.۳۲ درصد

اخبار مهم

تام لی اعتقاد دارد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد

در طی وبیناری که توسط پلتفرم آموزشی سرمایه گذاری Market Rebellion برگزار شد، تام لی (Tom Lee)، یکی از مدیران شرکت مدیریت سرمایه گذاری Fundstrat Global Advisors، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند در سال آینده به ۲۰۰ هزار دلار برسد. اگرچه این تحلیلگر مشهور بازار معتقد است که بازدهی بیت کوین امسال ناامیدکننده بوده است، او انتظار دارد که پادشاه کریپتو در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

تام لی همچنین انتظار دارد که سهام رمزارزها در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) یک سال هیولایی داشته باشند.

سال بی نظیر بیت کوین، بیت کوین در ۱۰ نوامبر (۱۷ آبان) به اوج تاریخی خود یعنی ۶۹ هزار و ۴۴ دلار رسید که بعداً با یک اصلاح شدید همراه شده است. این رمزارز نتوانست یک رالی قوی در پایان سال را که بسیاری از گاوها انتظار داشتند، برگزار کند. در حال حاضر پس از کاهش‌های اخیر، با قیمت ۵۰,۸۶۷ دلار معامله می‌شود. علیرغم اینکه بیت کوین امسال را با اوج آغاز کرد، در سه ماهه دوم سقوط بزرگی را تجربه کرد. این ریزش به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی پیرامون الگوریتم اجماع اثبات کار و ممنوعیت شدید رمزارزهای چین ایجاد شده بود. متوقف شدن روند صعودی در ماه نوامبر (آبان) به امید دستیابی به هدف ۱۰۰ هزار دلاری لی را تا پایان سال پایان داد.

لی اغلب توسط بدخواهان به دلیل پیش‌بینی‌های بیش از حد خوش بینانه‌اش، بیشتر نادیده گرفته می‌شود. این انتقاد بی اساس نیست: Fundstrat از تلاش برای پیش بینی قیمت بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۸ (آذر ۱۳۹۷) پس از چندین پست خوش بینانه توسط لی در آستانه بازار خرسی بی رحمانه که منبع تمسخر جامعه سرمایه گذاری شد، دست کشیده بود. لی سال گذشته پس از پیش‌بینی دقیق بهبود سریع بازار سهام پس از سقوط ناشی از بیماری همه‌گیر، خود را مورد توجه قرار داد. این تحلیلگر انتظار دارد که شاخص S&P ۵۰۰ سال آینده را بالای پنج هزار و ۱۰۰ به پایان برساند.

یکی از بنیانگذاران Bitmain پیشبینی می‌کند صنعت کریپتو به ده‌ها تریلیون دلار رشد کند

جیهان وو(Jihan Wu)، یکی از بنیانگذاران میلیاردر غول ماینینگ، Bitmain، به فوربس گفت که بازار کریپتو ممکن است به “ده ها تریلیون” برسد. در ماه نوامبر (آبان)، پس از ثبت سودهای شگفت انگیز در اوایل سال جاری، کل سرمایه بازار کریپتو به ۳ تریلیون دلار رسید. در حال حاضر به دلیل اصلاح بازار، میزان آن به ۲.۲ تریلیون دلار رسیده است و بیت کوین تنها کمی بیش از ۴۰ درصد از این مبلغ را تشکیل می‌دهد. مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy اخیراً پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند به ۶۰۰ هزار دلار برسد.

دور شدن از Bitmain وو در سال ۲۰۱۹ پس از اینکه عرضه اولیه به شدت مورد انتظار Bitmain طبق برنامه پیش نرفت Matrixport را راه اندازی کرد.

در ماه جولای(تیر)، وو پس از دعوای داخلی بد با بنیانگذار دیگر، Micree Zhan، از بیت مین استعفا داد. این دو به توافقی دوستانه دست یافتند که شامل واگذاری کنترل وو بر سرویس استخراج ابری Bitdeer بود.

در حالی که وو در مورد جنگ قدرت فکر می‌کند، می‌گوید که بیت مین از نظر مالی عملکرد “خوبی” دارد: “در ماه آگوست(مرداد)، Matrixport به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار رسید و پس از پایان دور سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری، تبدیل به یکی دیگر از یونیکورنهای رمزارز شد.”

نوآوری “نفس گیر”

در حالی که مخالفان تمایل دارند کریپتو را به عنوان یک حرکت سفته بازی رد کنند، وو متقاعد شده است که فناوری پشت آن در آینده موفق خواهد بود.

وی می‌گوید که وایت پیپر بیت کوین ساتوشی ناکاموتو “دنیای جدیدی” از فرصت‌ها را باز کرد.

وو همچنین صنعت مالی غیرمتمرکز را که در دو سال گذشته رشد خیره کننده ای را تجربه کرده است، “نفس گیر” توصیف کرد. این میلیاردر ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که ارزهای دیجیتال در نهایت توسط نهادهای مالی و نظارتی قدیمی مورد استقبال قرار خواهند گرفت: “در نهایت، نهادهای مالی سنتی و تنظیم‌کننده‌ها از فناوری بلاک چین استقبال خواهند کرد.”

طبق گزارش، قانونگذار ایالات متحده قصد دارد لایحه جامع رمزارزی را در سال ۲۰۲۲ معرفی کند

سینتیا لومیس ( Cynthia Lummis)، سناتور وایومینگ (Wyoming)، یکی از قانونگذاران ایالات متحده که حامی بسیاری از قوانین رمزارز است، در حال برنامه ریزی برای ارائه یک لایحه جامع در سال آینده برای رسیدگی به دارایی‌های دیجیتال است.
در گزارش روز پنجشنبه، بلومبرگ اعلام کرد که لایحه پیشنهادی لومیس با هدف ارائه شفافیت نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها، راهنمایی تنظیم‌کننده‌ها در مورد اینکه کدام رمزارزها به کلاس‌های دارایی مختلف تعلق دارند و ارائه حمایت از مصرف‌کننده است. علاوه بر این، گزارش شده است که سناتور آمریکایی پیشنهاد ایجاد سازمانی تحت صلاحیت مشترک کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا را برای نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال ارائه کرده است.

لومیس در توئیتر از رأی دهندگان آمریکایی خواست تا با سناتورهای مربوطه خود برای حمایت از این لایحه در تماس باشند و گفت که او به دنبال حامیان دو حزبی است. سناتور وایومینگ کسی بود که به کمیسیونی برای تحقیق در مورد کشمکش ۶ ژانویه (۱۶ دی ۱۳۹۹) در ساختمان کنگره آمریکا و عدم استیضاح رئیس‌جمهور سابق رأی منفی داد، قبلاً با مارک وارنر و کیرستن سینماMark Warner و Kyrsten Sinema، دموکرات‌ها برای “رفع” این مشکل همکاری کرده است. تعریف کارگزار در لایحه زیرساخت که درنوامبر (آبان ماه) به قانون رسید.

هر قانونی که در سنا ارائه شود احتمالاً به حمایت حداقل ۶۰ قانونگذار نیاز دارد تا به رأی گذاشته شود. در حال حاضر، دموکرات‌ها ۵۰ کرسی از ۱۰۰ کرسی سنا را در اختیار دارند و کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، می‌تواند در صورت نیاز نقش تساوی‌شکن را ایفا کند.

لومیس که از طرفداران بیت کوین قبل از انتخاب شدن به مجلس سنا است، اعلام کرده است که بیت کوین (BTC) را به ارزش بین ۵۰۰۰۱ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار به عنوان بخشی از قانون توقف معامله در مورد دانش کنگره قبول کرده است. سایر اعضای کنگره که سرمایه‌گذاری‌های خود را در معرض کریپتو گزارش می‌کنند عبارتند از ماری نیومن نماینده ایلینویز، مایکل مک کال نماینده تگزاس، پت تومی نماینده پنسیلوانیا، بری مور نماینده آلاباما، جفرسون ون درو نماینده نیوجرسی و مایکل والتز نماینده فلوریدا.

در طرف دیگر، الکساندریا اوکاسیوکورتز، قانونگذار مترقی اخیراً در رسانه‌های اجتماعی صحبت کرد و گفت که داشتن بیت کوین یا سایر دارایی‌های دیجیتال برای او نامناسب است. این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا استدلال کرد که چون قانونگذاران به “اطلاعات حساس و سیاست‌های آینده” دسترسی دارند، چنین سرمایه گذاری‌هایی می‌تواند بر بی طرفی آنها تأثیر بگذارد.

نقشه بازار رمز ارزها

رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوینرشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 544078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.