انجام ۹۶ مورد امدادرسانی توسط آتش نشانی سمنان در آذرماه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری سمنان گفت: در نهمین ماه از سال جاری، ۲۶ مورد آتش سوزی و ۷۰ مورد عملیات امداد و نجات در شهر سمنان به وقوع پیوسته است.

اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ماه گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری سمنان به ۲۱۲۰ تماس که با سامانه ۱۲۵ گرفته شد، پاسخ داده است که از این میزان تماس مجموعاً ۴۷ ساعت و ۴۰ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین ۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه ثبت شده است.

وی افزود: آتش نشانان ۲۶ مورد حوادث آتش سوزی را در آذر ماه ۱۴۰۰ پوشش دادند که از این میزان بیشترین تعداد مربوط به حریق منزل مسکونی و آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه با ثبت شش مورد بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری سمنان اضافه کرد: آتش نشانان سمنان در ۷۰ موردحادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته‌اند و به شهروندان امداد رسانی کردند که بیشترین آمار حوادث به تعداد ۳۸ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در آسانسور و اماکن و ۱۳ مورد مربوط به گرفتن حیوانات موذی بوده است.

اسماعیل پور خاطر نشان کرد: تعداد ۱۰ مورد از حوادث ثبت شده در ارتباط با آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری می‌باشد که توسط نیروی‌های عملیاتی به صورت مطلوب پوشش داده شده است و تعداد نجات یافتگان در ماه گذشته در این عملیات‌ها ۷۶ نفر ایت که توسط نیروی‌های عملیاتی امداد رسانی شده‌اند.

کد خبر 543869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.