ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی که به تازگی از سوی سازمان تامین اجتماعی ارائه شده، طرحی برای پوشش بیمه اجتماعی همه ایرانیان است.

محسن ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، اظهار کرد: بر اساس این طرح، هر ایرانی فاقد پوشش بیمه‌اجتماعی، می‌تواند با انعقاد قرارداد بیمه و آغاز بیمه‌پردازی، از خدمات و حمایت‌های متنوع بیمه‌ای تأمین اجتماعی مانند بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره‌مند شود.

وی افزود: ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در این طرح، بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان است و علاقمندان می‌توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir انجام دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: بیمه تأمین اجتماعی دانشجویان یکی از طرح‌های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که این امکان را فراهم می‌آورد که ایام تحصیلات دانشگاهی، به عنوان سوابق مؤثر در بازنشستگی بیمه‌شدگان لحاظ شود.

کد خبر 543295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.