شهردار رزوه: شهروندان به مدیریت شهر کمک کنند

شهردار رزوه گفت: برای حل مشکلات و معضلات شهر زیارتی رزوه در حوزه مدیریت شهری به مشارکت‌ شهروندان نیاز داریم.

جعفر یادگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه باید به اجرای اصولی و کیفیت و کمیت پروژه‌های عمران شهری اهمیت داده شود،، اظهار کرد: برای افزایش سرانه فضای سبز و تکمیل و بهینه سازی فضای موجود تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: توجه به خرد جمعی و پرهیز از اعمال نظر شخصی و دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی و پویاسازی و ساماندهی نیروهای فعال شهرداری با مدیریت کیفیت فراگیر و مهندسی نظام اجتماعی به منظور به کار گرفتن توانمندی فکری و جسمی تمام منابع انسانی متعهد و متخصص و ظرفیت‌های موجود در شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رزوه با اشاره به اینکه کارشناسان شهرسازی معتقدند یکی از لوازم زیباسازی شهرها رعایت آداب شهروندی است، افزود: رعایت نکردن قوانین مربوط به اصول زیباسازی شهری از سوی برخی شهروندان چهره زیبای شهر را نازیبا و سلامت روانی شهروندان را هم به خطر می‌اندازد.

یادگاری گفت: شهروندان برخلاف مطالبه مدیران شهری در اداره شهر به صورت غیرمستقیم مشارکت دارند و برای رسیدن به ایده آل‌های خود و آینده بهتر شهر تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری خواه ناخواه برای حل مشکلات و معضلات شهر زیارتی رزوه در حوزه مدیریت شهری به مشارکت شهروندان نیاز دارند و قطعاً مشارکت آن‌ها می‌تواند ایده‌ها و راهکارهای مناسبی برای مجموعه مدیریت شهری فراهم کند.

کد خبر 543196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.