اقدامات برهم زننده وحدت میان مسلمانان نابخشودنی است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اقدامات برهم زننده وحدت میان مسلمانان نابخشودنی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسن موحدیان در ابتدای هفدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که وحدت و انسجام امت اسلامی را تحت‌الشعاع قرار داد.

وی با بیان اینکه اهانت به ائمه‌اطهار (ع)، آن هم در شرایطی که نیازمند وحدت بیش از پیش هستیم، اقدامی نابخشودنی است، گفت: این اقدام قبیح و توهین به ساحت اهل‌بیت (ع) باید محکوم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد الرضا (ع) با تقدیر از فرهیختگان اهل سنت برای محکوم کردن و برائت از این اقدام، تصریح کرد: کمترین واکنش به این توهین، عزل شدن فرد مدنظر از جایگاه «امامت جمعه» بود چراکه عدالت وی زیر سوال است.

موحدیان شناخت حضرت فاطمه‌زهرا (س) را یکی از نیازها و مسائل امروز جامعه دانست و تصریح کرد: این بانوی وارسته، کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان است و در همه امور، زهد و تقوا و سیره ایشان را باید مدنظر داشت.

وی با اشاره به «شب یلدا» نیز گفت: آئین یلدا سنت نیکویی است که در آن صله رحم انجام می‌شود ولی در عین حال باید در این شب به یاد ضعفا و فقرا هم بوده و با آنان مهربان باشیم.

کد خبر 543082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.