اعتراض شورا به حذف بودجه قطار شهری/ نماینده اصفهان به سران ۳ قوه نامه می‌نویسد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورا در رابطه با حذف ردیف بودجه دولت به قطار شهری اعتراض دارند، زیرا با توجه به هزینه‌های سنگین قطار شهری برای مدیریت شهری کمک دولت در این زمینه لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی صبح امروز _ یکشنبه، ۲۸ آذرماه_ در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان میزبان «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بودیم که در رابطه با شهر اصفهان از جمله زاینده رود، آب، محیط زیست و همچنین در رابطه با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به بحث، گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد نماینده مجلس شورای اسلامی موضوعات مربوط به مدیریت شهر را در نامه‌ای به رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه منعکس کند و جلساتی را با افراد تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف مدیریت شهر برای اصفهان در تهران پیگیری کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در این جلسه همچنین اعضای شورا در رابطه با حذف ردیف بودجه دولت به قطار شهری اعتراض کردند، زیرا با توجه به هزینه‌های سنگین قطار شهری برای مدیریت شهری کمک دولت در این زمینه لازم است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ملی پژوهش تعدادی از پژوهش یاران شهرداری تقدیر شدند، افزود: با توجه به اینکه به زودی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود، راهبردهای شورا در خصوص تدوین، تهیه برنامه و بودجه ۱۴۰۱ تعیین، تصویب و به شهرداری ابلاغ شد.

قربانی با بیان اینکه مناقصه تعیین پیمانکار برای بررسی پروژه خشکبار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: تهیه و جانمایی کاربری فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اصفهان در ارتباط با پروژه پژوهشی درخواست شده بود که به دلیل تنفیذ اختیار به شهردار برای انجام کارهای پژوهشی، شورا با این لایحه مخالفت کرد تا در همان مسیر گذشته اقدامات استمرار یابد.

کد خبر 542953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.