ارائه ۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در شیراز

شهردار شیراز گفت: اهمیت و جایگاه سرمایه‌گذاری در دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه پایدار شهری بر کسی پوشیده نیست لذا باید با تعریف و اجرای پروژه‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری به این سمت حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اهمیت و جایگاه سرمایه‌گذاری در دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه پایدار شهری بر کسی پوشیده نیست لذا باید با تعریف و اجرای پروژه‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری بدین سمت حرکت کرد.

برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری لازم است که اولویت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی و مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

بنابراین باید توجهی ویژه به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز شود تا با ورود سرمایه‌گذاران چرخ اقتصاد و عمران شیراز بهتر از قبل بچرخد.

در همین راستا سومین جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با حضور اعضای هیأت مدیره، اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد تا امورات مربوطه ساماندهی و تسریع شوند که می‌توان به بررسی، تدوین و معرفی ۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در شیراز اشاره کرد."

کد خبر 542623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.