۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
گوشی آنر X۳۰ 5G معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی آنر X30 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و رم حداکثر ۱۲ گیگابایتی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر اخیراً رویدادی برگزار کرد و طی آن گوشی میان رده خود به نام X30 5G را به همراه گوشی آنر Play 30 Plus 5G معرفی کرد. در واقع گوشی آنر X30 مدل استاندارد آنر X30 Max و آنر X30i است که اکتبر امسال عرضه شد. گوشی آنر X30 از نمایشگر IPS LCD ۶.۸ اینچی با وضوح تصویر +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در پانچ هول صفحه نمایش آن تعبیه شده است. گوشی آنر X30 از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام بهره می‌برد که با فرآیند شش نانومتری تولید شده است و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی ذکر شده دارای ۶ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

یک دوربین با طراحی حلقه‌ای در پنل پشتی گوشی آنر X30 تعبیه شده است که بسیار شبیه به طراحی آنر مجیک سه است. این سیستم دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی جدید شرکت آنر از طریق یک باتری چهار هزار و ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات نیز بهره می‌برد. بنابراین شارژ صفر تا صد این محصول فقط ۳۰ دقیقه زمان لازم دارد.

گوشی آنر X30 به صورت پیش فرض با استفاده از رابط کاربری اختصاصی Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. قیمت این محصول با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۲۳۵ دلار ارزیابی شده است؛ در حالی که قیمت مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۶۱ دلار است. گوشی آنر X30 در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول از ماه دسامبر وارد بازار چین می‌شود، اما هنوز زمان دقیق عرضه آن در بازار جهانی مشخص نشده است.

کد خبر 542598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.