اتمام طرح‌های ورزشی مستلزم تسریع در تزریق و تخصیص بودجه است

وزیر ورزش و جوانان بر تسریع در تزریق و تخصیص منابع جهت اتمام طرحهای ورزشی تاکید کرد و گفت: از تخصیص ۲۷ دهم درصد بودجه عقب هستیم.

به گزارش ایمنا، سیدحمید سجادی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی اردکان نسبت به ظرفیت بالای شهرستان اردکان در حوزه ورزش بانوان و همچنین خلاقیت دست اندر کاران این مجموعه و استفاده بهینه از کمترین امکانات ابراز شگفتی کرد.

وی با اشاره به مقام آوری ملی و بین‌المللی بانوان اردکان در رشته های ورزشی به ویژه دومیدانی، گفت: توجه خاص به حوزه ورزش بانوان با حداقل امکانات در سالن سرپوشیده ای که کف پوش مناسبی هم برای دو میدانی ندارد، مشهود بود که نشان از ظرفیت بالا و آینده روشنی برای ورزش بانوان استان یزد و این شهرستان است و مرکز استان باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بلافاصله بعد از سفر ریاست جمهوری، هماهنگی جهت سفر دکتر مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارتخانه به اردکان انجام خواهد شد تا ضمن آشنایی با ظرفیت بالای ورزش بانوان این شهرستان، برنامه ریزی لازم جهت طرح مشکلات و مسائل در کارگروه تخصصی و پیگیری در شورای معاونین ورزش و جوانان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: خلاقیت خوبی در استفاده از حداقل امکانات ورزشی در کاربری‌هایی مختلف از ورزشگاه‌ها در اردکان صورت گرفته که می‌تواند در دیگر شهرهای کشور نیز الگوبرداری شود.

سجادی ضمن قدردانی از بخش خصوصی در حمایت از ورزش استان یزد و اردکان، تاکید کرد: باید قدردان حمایت‌های بخش خصوصی در حوزه ورزش باشیم و لذا از صنایع استان می خواهیم ما را در این مسیر تنها نگذارند.

وزیر ورزش در پایان با اعلام این مطلب که نیاز به تسریع در تزریق و تخصیص منابع در اتمام طرحهای وزارت ورزش وجود دارد، تاکید کرد: از تخصیص ۲۷ دهم درصد بودجه عقب هستیم که در این مورد از سوی وزارت ورزش مکاتبات لازم با مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمینه تامین منابع انجام شده تا در اختیار استان‌ها به ویژه استان یزد و این شهرستان قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 542486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.