افزایش حقوق رانندگان آژانس درون شهرداری اعمال شود

رئیس کمیسیون مالی و برنامه‌ریزی و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین گفت: افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل درون شهرداری اعمال شود تا در برابر تورم متضرر نشوند.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعدادی از رانندگان آژانس شاغل در مجموعه شهرداری قزوین از افراد زحمت‌کش هستند که خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهند و برای رسیدگی به وضعیت معیشت این افراد شورا مصوب کرده بود که در دو مرحله ابتدا ۲۰ و در مرحله دوم ۳۰ درصد افزایش حقوق آن‌ها اعمال شود، اما متأسفانه این موضوع تا امروز محقق نشده که از شهردار می‌خواهیم در این خصوص اقدام و عمل لازم را داشته باشند.

وی افزود: رشد تورم در همه زمینه متأسفانه با افزایش حقوق کارکنان و کارگران همخوانی ندارد، تورم هر روز هفته و ماه و سال به طور مستمر ادامه دارد، اما افزایش دستمزد و حقوق کارکنان یک بار در سال اتفاق می‌افتد.

رئیس کمیسیون مالی و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: گران شدن لوازم جانبی و قطعات خودرو، افزایش هزینه‌های استهلاک سبب شده است که معیشت افراد شاغل در آژانس در تنگنا قرار گیرد و یارانه حمایتی که بتواند بخشی مشکلات ناشی از تورم را پوشش دهد وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به معیشت کارکنان شهرداری، تصریح کرد: نظر اعضای شورا و شهرداری در حمایت از معیشت کارکنان بود، اما به دلیل مشکلات فراوان در تأمین بودجه و محقق ساختن آن از جمله کاهش ساخت و ساز، سخت‌گیری در حوزه مسکن کاهش درآمد عوارض و منابع مختلف درآمدی سبب شده است شهرداری با محدودیت‌هایی مواجه شود که در بودجه سال آینده با حقیقی کردن منابع درآمدی سعی خواهیم کرد تا حد امکان مرتفع شود.

کد خبر 542395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.