روی آمادگی جسمانی بازیکنان بیشتر از هر چیزی کار کردیم

سرپرست تیم فوتبال زنان همیاری ارومیه گفت: ظهر روز گذشته به اصفهان رسیدیم، در شهر اسکان داشتیم و یک ساعت در مسیر بودیم تا به ورزشگاه برسیم. همین موارد باعث شد بچه‌ها استراحت خوبی نداشته باشند اما در کل نکته مثبت تیم ما آمادگی جسمانی بازیکنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افسانه هاشمی پس از شکست مقابل سپاهان، اظهار کرد: بازی خوبی از سپاهان شاهد بودیم. این تیم چندین سال است جز سه تیم برتر لیگ است. به دلیل اینکه قرار نبود باشگاه تیم داری کند و به یک دفعه تصمیم گرفتند تیم دهند. تیم ما یک هفته قبل از شروع مسابقات بسته شد که هفته‌های نخست به خاطر عدم هماهنگی بازیکنان نتایج خوبی نمی‌گرفتیم.

وی ادامه داد: به مرور زمان بهتر خواهیم شد و نتایج خوبی کسب می‌کنیم. امروز بازیکنان بازی خوبی ارائه ندادند ولی از آنها راضی هستم.

سرپرست تیم فوتبال زنان همیاری ارومیه با بیان اینکه روی آمادگی جسمانی بازیکنان بیشتر از هر چیزی کار کردیم، تصریح کرد: ظهر روز گذشته به اصفهان رسیدیم، در شهر اسکان داشتیم و یک ساعت در مسیر بودیم تا به ورزشگاه برسیم. همین موارد باعث شد بچه‌ها استراحت خوبی نداشته باشند اما در کل نکته مثبت تیم ما آمادگی جسمانی بازیکنان است.

هاشمی در خصوص جذب بازیکن، خاطر نشان کرد: بازیکن‌های خوب در بانوان محدود هستند و تیم‌ها آن‌ها را به خدمت گرفتند ولی در نیم فصل اگر بازیکن خوبی وجود داشت جذب می‌کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

کد خبر 542382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.