جهاد تخلیه بنادر ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با وجود تحریم‌ها بازهم رانندگان در حمل و نقل مسافران و بار به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری ضمن تقدیر از سپاه صاحب‌الزمان برای هماهنگی در برگزاری گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهار کرد: ما در این هفته هر ساله مراسمی را برگزار می‌کنیم که به دلیل شیوع کرونا این جلسه دو سال برگزار نشد.

وی افزود: ۲۶ آذرماه یادآور فرمان ویژه امام برای جهاد تخلیه بنادر است که آن روز شاهد عملکرد بسیجی وار در حوزه بنادر بودیم، اما بسی جای خوشحالی است بعد از ۴۲ سال از تاریخ انقلاب بازهم شاهد حرکت‌های جهادی در حوزه حمل و نقل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: در حال تحریم‌ها بازهم رانندگان در حمل و نقل بار و مسافر به وظیفه ذاتی و عرفی و شرعی خود عمل می‌کنند و در حوزه جهاد تخلیه بنادر فعالیت خود را انجام می‌دهند.

خضری گفت: در شرایط سخت کرونایی که خیلی جاها تعطیل بود رانندگان نسبت به حمل کالای اساسی فعالیت داشتند که نقش مهمی در وضعیت کشور داشتند و رانندگان وظیفه خود در خدمت به مردم را فراموش نکردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت جابه‌جایی مسافران و شرایط سخت کرونایی و زیان ده بودن حمل مسافر رانندگان نسبت به جابه‌جایی و رعایت وضعیت کرونایی اقدام کردند و حتی با شرایط زیان دهی به فعالیت خود ادامه داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در حوزه راهداری نیز با توجه به شرایط اقتصادی سخت کشور حفظ و نگهداری راه‌های کشور بسیار مهم است و فعالان حوزه راه با سخت‌کوشی ویژه برای عبور و مرور ایمن تلاش کردند.

خضری تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت و نقش مهم اصفهان در ترانزیت کالا حمایت خوبی شده، در اصفهان ۴۵۰ میلیارد پروژه راهداری از ابتدای سال اجرا شده و ۲۰۰ کیلومتر راه روکش آسفالت گرم شده که نتیجه تلاش فعالان راهداری و پلیس راه استان است.

وی ادامه داد: پلیس‌های راه با حضور خود یک امنیت خاطر به کاربران جاده می‌دهند و باید به طور ویژه تقدیر شوند زیرا نقش مهمی در امنیت مسافران دارند.

کد خبر 542318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.