پیکان ۱ _ پرسپولیس ۳/ سرخ ها یاران حسینی را شکست دادند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفت که که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان

ورزشگاه: دستگردی

داوران: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و جواد رحیم زاده
ناظر: علیرضا یزدانی

ترکیب تیم فوتبال پیکان: حسن پور حمیدی، ایمان اکبری، نادر محمدی، سامان فلاح، امیرحسین جدی، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، علیرضا کوشکی و ابراهیم صالحی.

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، محمد شریفی، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد:

پیکان: نادر محمدی (دقیقه ۱۷)، محمد جواد آزاده (دقیقه ۲۰)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

پرسپولیس: مهدی عبدی (دقیقه ۱۷)، عیسی آل کثر (دقیقه ۶۳)، شجاعی (دقیقه ۹۳)

پ یکان: علیرضا کوشکی (دقیقه ۸۲)

شرح بازی:

تیم فوتبال پرسپولیس تا دقیقه ۱۰ توپ و میدان را در اختیار دارد، بازیکنان پیکان تک موقعیت‌هایی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند. دوتیم موقعیتی جدی ندارند، در دقیقه ۱۷ عبدی روی پاس خوب ترابی گل نخست بازی را به ثمر رساند. پرسپولیس به دفاع رفته و بازیکنان پیکان بازی را در اختیار گرفتند و حملاتی انجام می‌دهند ولی خطر ساز نیست، پرسپولیس‌ها چشم به ضد حمله دارند. بازی بیشتر میانه‌های میدان جریان دارد، بازی تا دقیقه ۴۳ یک بر صفر به سود پرسپولیس پیش می‌رود. داور دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه اول با پیروزی

نیمه دوم: پیکان تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداده و برای جبران گل خورده حمله می‌کند، پرسپولیسی‌ها در ضد حمله چند موقعیت ایجاد کردند. در دقیقه ۶۳ پرسپولیس روی همکاری عالشاه و آل کثیر به گل دوم رسید، تا دقیقه ۷۳ پرسپولیس با دوگل جلو است. حامد لک با بازیکن پیکان برخوردی داشت که داور اعلام پنالتی کرد، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نسبت به تصمیم داور اعتراض دارند. حامد لک می‌گوید کمک داور می‌گوید پنالتی نیست، ولی در آخر علیرضا کوشکی پشت توپ ایستاد و توپ خود را به گل تبدیل کرد. داور هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، شجاعی در دقیقه ۹۳ گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند و در نهایت پرسپولیس با نتیجه سه بر یک این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: روی اشتباه دروازه بان پرسپولیس بازیکن پیکان توپ گیری کرد و پاس خود را در محوطه جریمه به هم تیمی خود رساند ولی حضور بد موقع داور مانع از زدن ضربه بازیکن پیکان شد.

دقیقه ۳۸: پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه پیکان چند موقعیت داشتند که مدافعین پیکان توپ را دفع کردند.

دقیقه ۴۶: بازیکن پیکان در محوطه جریمه پرسپولیس شوتی به سمت دروازه این تیم زد که حامد لک با یک شیرجه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۹: ترابی با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه پیکان شد که نادرمحمدی با یک تکل به موقع و بدون خطا توپ ترابی را گرفت.

دقیقه ۵۹: ضربه علیرضا کوشکی در محوطه جریمه پرسپولیس از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۷: ترابی در محوطه جریمه پاسی به عبدی داد که این بازیکن ضربه خود را به سمت راست دروازه پیکان زد و گل نخست دیدار برای پرسپولیس ثبت شد.

دقیقه ۶۳: امید عالیشاه پاسی در عرض محوطه جریمه پیکان برای آل کثیر داد که این بازیکن به راحتی دروازه پورحمیدی را باز کرد.

دقیقه ۸۲: علیرضاکوشکی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه چیپ یکی از گل‌های خورده پیکان را جبران کرد.

دقیقه ۹۳: بازیکنان پرسپولیس یک ضد حمله سریع داشتند که امیری پاسی در محوطه جریمه به اسدی داد و این بازیکن هم شجاعی را صاحب توپ کرد و گل سوم پرسپولیس توسط این بازیکن به ثمر رسید.

کد خبر 542206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.