پولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنید

با شکست سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت شدن زیر این سطح می‌توان پیش بینی کرد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت. پیش بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند در صورت بازگشت به بالای ۵۰ هزار دلار مجدد احتمال صعودی شدن روند را خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پست سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· BTCپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدبیت‌کوین ۴۸ هزار ۱۸۱ دلار.

· ETHپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیداتریوم ۳ هزار و ۸۵۴ دلار.

· BNBپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدبایننس‌کوین ۵۲۸ دلار ۶۱ سنت.

· ADAپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدکاردانو ۱ دلار ۲۵ سنت.

· DOGEپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیددوج‌کوین ۱۷ سنت.

· XRPپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدریپل ۸۱ سنت.

· DOTپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدپولکادات ۲۶ دلار ۱۱ سنت.

· SOLپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدسولنا ۱۶۳ دلار ۴ سنت.

· SHIBپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیدشیبا اینو ۰۰۰۰۳۴/. دلار.

· Avalancheپولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنیداوالانچ ۹۱ دلار ۳۰ سنت.

مواردی مانند: تتر(Tether) ، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

پولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنید

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنید

با شکست سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت شدن در زیر این سطح می‌توان پیش بینی کرد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت، پیش بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند در صورت بازگشت به بالای ۵۰ هزار دلار مجدد احتمال صعودی شدن روند را خواهیم داد، روزهای مثبت نیز در یک روند نزولی امری طبیعی است و می‌تواند دامی برای معامله گران باشد. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نمی‌باشد)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۸ واحد

به طور کلی بازه عددی نمودار زیر بین ۰ تا ۱۰۰ بوده و دارای ۵ وضعیت می‌باشد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

پولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنید

(Extreme Fear) این عبارت مربوط به بازه‌ی ۰ تا ۲۵ بوده و نشان دهنده‌ی وجود ترس شدید در بازار است. بعضی از تحلیلگران تکنیکال این موقعیت را مناسب برای ورود به بازار می‌دانند.

(Fear)این عبارت نیز زمانی نشان داده می‌شود که عدد نمودار بین بازه‌ی ۲۵ تا ۵۰ بوده و بیانگر وجود ترس در بین سرمایه گذاران است.

(Neutral) این عبارت متناظر عدد ۵۰ در نمودار می‌باشد و نشان دهنده‌ی برابر بودن میزان ترس و طمع در بازار است

(Greed) زمانی که نمودار اعداد بین ۵۰ تا ۷۵ را نشان دهند، شاهد این عبارت خواهیم بود و به معنی طمع سرمایه گذاران برای سود بیشتر می‌باشد.

(Extreme Greed) این آخرین وضعیت نمودار و مربوط به بازه‌ی ۷۵ تا ۱۰۰ می‌باشد که نشان دهنده‌ی طمع شدید کاربران است. تحلیلگران تکنیکال در مورد ورود به بازار در این مقطع هشدار می‌دهند زیرا بخاطر طمع کاربران و هجوم آنها به بازار قیمت‌ها بیش از حد بالا رفته و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

دامیننس

پولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنید

· دامیننس بیت کوین: ۴۱.۰۹%

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۳۰%

· دامیننس بی ان بی: ۴.۱۳%

· دامیننس تتر: ۳.۳۰%

· دامیننس سولنا: ۲.۳۰%

· دامیننس کاردانو: ۱.۹۶%

· دامیننس ریپل: ۱.۷۳%

· دامیننس پولکادات: ۱.۲۷%

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

هشدار نزولی بودن روند بازار کریپتو، توسط مایک نووگراتز!

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل غول رمزنگاری گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital)، انتظار دارد که ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱-۱۴۰۰) شروعی دشوار داشته باشند: “کریپتو خیلی از اوج‌ها خارج شده است. سنگین معامله می‌کند.” در مصاحبه اخیر با CNBC، او گفت که کریپتو می‌تواند به غیر از یک سناریوی صعودی، “یک طرفه” یا “نزولی” حرکت کند.

وی توضیح داد که اصلاحات مداوم بازار سهام، می‌تواند چرخشی را برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. او به این واقعیت اشاره می‌کند که نمودارهای قیمت اپل(Apple)، تسلا(Tesla)، انویدیا (Nvidia) و شرکت‌هایی که در بازار سهام ایالات متحده حاکم هستند، اکنون از منظر فنی، شکسته شده است. از این رو، او انتظار دارد که سهام در ماه دسامبر(آذر) عملکرد ضعیفی داشته باشد و در ژانویه(دی) نیز شروعی ضعیف داشته باشد.

نووگراتز همچنین به هیجان توکن های غیرقابل تعویض به عنوان نشانه‌ای از حباب بیش از حد در بازار اشاره کرد. این میلیاردر ارز دیجیتال می‌گوید: علاوه بر این، بسیاری برای خرید املاک و مستغلات یا باید مالیات بپردازند یا مقداری سود ببرند: “شما با کمی سو هاضمه روبرو خواهید شد. احتمالاً سالم هستید. اما اگر طولانی باشد، احساس دردناکی است.”

چشم انداز میان مدت نووگراتز

این غول رمزارز می‌گوید که نگران وضعیت بازار کریپتو در میان مدت نیست، زیرا دائماً مردم را می‌بیند که برای وارد شدن در این فضا آماده می‌شوند.نووگراتز مجدداً تأکید کرده است که گاوها احتمالاً قادر خواهند بود سطح حمایت محوری ۴۲۰۰۰ دلاری بیت کوین را حفظ کنند. وی به دور سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری NYDIG که اعلام شده بود، اشاره کرد تا نظر خود را در مورد جریان پول به این صنعت بیان کند. بنا بر گفته‌های نووگراتز، امسال بیت کوین از یک طبقه دارایی که نهادی نبود، به یک کلاس دارایی نهادی تبدیل شد.

سال بزرگی برای امور مالی غیرمتمرکز

در حالی که سرمایه گذاران علاقه زیادی به پروژه‌های مالی غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۱ نشان ندادند، نووگراتز انتظار دارد که همه چیز در سال آینده تغییر کند. رئیس Galaxy Digital می‌گوید که DeFi احتمالاً در سال ۲۰۲۲، سلطنت خواهد کرد. نووگراتز همچنین عملکرد ضعیف این بخش را به مشکلات «مشتری خود بشناسید» نسبت می‌دهد که به اعتقاد او می‌توان آنها را برطرف کرد.

درآمد استخراج بیت کوین CleanSpark به میزان ۴۰۰ درصد افزایش یافت

درآمد کل CleanSpark در سال مالی ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، ۴۰۰ درصد افزایش یافته است، اما این شرکت استخراج بیت کوین با انرژی پایدار زیان خالص ۲۱.۸ میلیون دلاری یا ۰.۷۵ دلاری به ازای هر سهم را نیز ثبت کرده است.

تا ۳۰ سپتامبر (۸ مهر)، کلین اسپارک ۴۹.۴ میلیون دلار درآمد ایجاد کرد که نسبت به سال قبل حدود ۱۰ میلیون دلار افزایش داشته است. با افزایش قیمت بیت کوین، بیش از ۲۷ میلیون دلار در سه ماهه چهارم به درآمد آن افزوده شد. زیان خالص کمی کمتر از ۲۳.۳ میلیون دلار یا ۲.۴۴ دلار زیان به ازای هر سهم برای سال مالی ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) بوده است. EBITDA سود قبل از بهره، مالیات و استهلاک برای کلین اسپارک در سال جاری ۹ میلیون دلار یا ۰.۳۱ دلار افزایش به ازای هر سهم در مقابل ضرر ۱۰.۲ میلیون دلاری، ۱.۰۷ دلار به ازای هر سهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده است.

این شرکت در هشت ماه گذشته به طور قابل توجهی توسعه یافته است. در ماه آوریل (فروردین)، قراردادهایی را برای خرید ۲۲۶۸۰ دستگاه استخراج بیت کوین امضا کرده است. در ماه آگوست (مرداد)، کلین اسپارک دومین مرکز داده را در نورکراس ایالت جورجیا به قیمت ۶.۵ میلیون دلار خریداری کرد و طی دو ماه گذشته ماینرهای دیگری را خریداری کرده است. اخیراً اعلام کرد که زیرساخت خنک کننده غوطه وری ۲۰ مگاواتی را برای تأسیسات نورکراس خریداری کرده است تا راندمان استخراج آن را تا بیش از ۲۰ درصد افزایش دهد. قدرت استخراج این شرکت دارای هش ریت فعلی ۱.۳ اگزاهش در ثانیه است که قصد دارد با قدرت ماینینگ اضافی آن را افزایش دهد.

زک برادفورد (Zach Bradford)، مدیرعامل کلین اسپارک، در تماسی با موضوع درآمد روز سه‌شنبه، این شرکت را “به‌طور باورنکردنی کم‌ارزش‌شده” خواند و بر تخصص انرژی این شرکت تأکید کرد. برادفورد گفت: “ما در حال استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند دارایی‌های انرژی تجدیدپذیر و خنک‌کننده غوطه‌وری هستیم تا عملیات خود را کارآمدتر کنیم. انتظار می‌رود این افزایش بهره وری باعث افزایش تولید و کاهش هزینه‌های عملیاتی در تمام تأسیسات ما شود.”

کیف پول کوین بیس از NFT ها پشتیبانی می‌کند

صرافی رمزارز ایالات متحده،کوین بیس( Coinbase)، ارتقاهای جدیدی را در کیف پول خود انجام داده است، از جمله افزودن پشتیبانی از NFT، در اقدامی که می‌تواند باعث پذیرش بیشتر افزونه مرورگر آن شود.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که کیف پول کوین بیس به زودی می‌تواند از NFT ها پشتیبانی کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که مجموعه‌های خود را مشاهده کنند و به بازارهای پیشرو NFT مانند OpenSea دسترسی داشته باشند. Coinbase تاریخ دقیقی را برای عرضه مشخص نکرد اما گفت که کاربران برای دسترسی به ویژگی‌ها باید آخرین نسخه افزونه مرورگر را نصب کنند.

با نگاهی به آینده در سال ۲۰۲۲(۱۴۰۱)، کوین بیس گفت که قصد دارد پشتیبانی خود را از NFT ها گسترش دهد و همچنین ویژگی معاملات صرافی غیرمتمرکز خود را در دسترس تر و مقرون به صرفه تر کند. کیف پول کوین بیس دارای ویژگی یکپارچه سازی DEX است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های خود را از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف تبدیل کنند. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، کوین بیس اخیراً یک افزونه مرورگر مستقل جدید برای کیف پول خود رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به مجموعه گسترده‌تری از دارایی‌های رمزارزی در DEX های پیشرو دسترسی داشته باشند.

نقشه بازار رمز ارزها

پولبک بیت کوین به ۵۰ هزار دلار/ همچنان احتیاط کنید

منابع: آکادمی هلاکویی، یوبیتکس، کوینبیس، نوبیتکس، ارزدیجیتال. coin360.com

کد خبر 542042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.