آتش سوزی شدید یک مغازه خیاطی در آستارا/ لوازم  مغازه و البسه ها در آتش سوخت

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی یک مغازه خیاطی و تعمیرات لباس در این شهر خبر داد. و گفت: آتش سوزی در مغازه خیاطی به حدی بود، که لوازم و البسه های موجود در مغازه در آتش سوخت.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی یک باب مغازه خیاطی در پاساژ سعید، ساعت ۱۳:۴۱ ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آذر به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله شش آتش نشان با دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه در خیابان امام خمینی (ره)، پاساژ سعید اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه با آتش سوزی یک باب مغازه خیاطی و تعمیرات لباس مواجه شدند. و با تلاش فراوان از گسترش و سرایت حریق به مغازه‌های همجوار جلوگیری کردند.

لطف جویی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید. تصریح کرد: شدت آتش سوزی و دود در مغازه خیاطی به حدی بود که باعث سوختن تمامی لوازم و البسه‌های موجود در مغازه و دودگرفتگی پاساژ شد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با بیان اینکه در یک هفته اخیر، یک انباری و یک واحد تجاری در این شهر دچار حریق شده و فاقد بیمه آتش سوزی بوده است. افزود: علت حادثه توسط کارشناسان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا در دست بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان در اسرع وقت نسبت به بیمه حوادث منازل مسکونی و تجاری خود اقدام کنند. به خانواده‌ها توصیه کرد: در فصل سرما با رعایت نکات ایمنی، از بکارگیری و روشن کردن لوازم گرمایشی معیوب خودداری کرده و پیش از ترک منزل مسکونی و واحد تجاری از بسته بودن شیرهای گاز اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.‌

کد خبر 541940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.