دختر شهید سلیمانی در جمع مدیران ارشد صداوسیما

جلسه ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و نمایندگان ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم و مسئول ستاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این نشست حمیدرضا شاه آبادی، معاون سیما و رئیس ستاد رسانه‌ای حاج قاسم، علی بخشی‌زاده معاون صدا، نوری معاون فضای مجازی، رحمتی سرپرست معاونت استان‌ها، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک و دبیر ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، سعید اشناب مدیر شبکه پنج، حمیدرضا مقدم فر دبیر ستاد برگزاری دومین سالگرد و حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی حضور داشتند.

حمید شاه‌آبادی، رئیس ستاد رسانه‌ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در این نشست گفت: ما اینجا جمع نشده‌ایم که برای حاج قاسم کاری کنیم بلکه جمع شده‌ایم تا از فواید و برکاتی که می‌توانیم از سفره‌ای که حاج قاسم برای تمامی آزادی‌خواهان جهان پهن کرده است، بهره مند شویم. صداوسیما تمام تلاشش بر این است تا ان‌شاءالله بتواند مردم عاشق حاج قاسم را با این مکتب بیشتر آشنا کند و یک گام فراتر از تجلیل از یک اسطوره بردارد.

معاون سیما نیز با اشاره به حجم گسترده‌ای از تولیدات رسانه‌ای برای ایام سالگرد شهید سلیمانی، اظهار کرد: قصد داریم مسیری را که حاج قاسم نماد و پرچم‌دار آن است، در زندگی مردم ساری و جاری کنیم. در این مسیر ما به دنبال متر و معیار کمی برای تولید آثار و برنامه‌ها نیستیم؛ چراکه مهم‌تر از آمار، کیفیت و اثرگذاری این تولیدات و انتقال پیام‌های والا و ارزشی به مخاطبان است.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی ستاد رسانه‌ای حاج قاسم با همین هدف تشکیل شده است تا مفاهیم مکتب شهید سلیمانی و نگاه این شهید والامقام به ولایت و ملت را در طول زندگی پر برکتشان برای همگان تبیین کنیم و به طور نمونه زمانی که نقش ایشان در پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی و حمایت از مظلومین برای مردم آشکار و قابل لمس شود، مفتخریم که در مسیر روایتگری این دستاوردها موفق بوده ایم.

در این نشست زینب سلیمانی، دختر شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تشکر از صداوسیما هماهنگی و انسجام برنامه‌ها در آنتن صداوسیما را مشهود دانست و از همه دست‌اندرکاران این برنامه‌ها سپاسگزاری کرد.

وی گفت: سالگرد شهید سلیمانی یک موضوع مناسبتی نیست و نباید یاد شهید سلیمانی را مناسبتی ببینیم و صرفاً در سالگرد شهادت به این مکتب بپردازیم. صداوسیما می‌تواند با یک برنامه‌ریزی مناسب این اتفاق را رقم بزند.

دختر شهید سلیمانی با اشاره به تشییع باشکوه سردار دل‌ها بر ضرورت تبیین چرایی این بدرقه و اهمیت آن تاکید و تصریح کرد: حاج قاسم مردمی، اخلاق مدار و دوستدار و فدایی ملت و نظام بود و همین مردم میزبان مراسم‌های سالگرد ایشان هستند. موضوع مکتب شهید سلیمانی را که حضرت آقا مطرح کرده‌اند، باید تببین و آن را تبدیل به گفتمان کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هم شعار اصلی سالگرد، «مرد میدان» است، ادامه داد: ذیل این شعار بحث خدمتگزاری حاج قاسم به مردم را هم اضافه خواهیم کرد و گوشه‌ای از کارهایی را که ایشان در مسیر خدمت به مردم ایران انجام داده منعکس خواهیم کرد. حاج قاسم در مصاحبه‌ای در خوزستان گفته بود: «ما مدیون مردمیم» و این روش و منش حاج قاسم می‌تواند تلنگری به مسئولان باشد.

به گزارش ایمنا، در این نشست همچنین معاونان صدا و فضای مجازی و سرپرست معاونت استان‌ها گزارش اقدامات معاونت‌های خود را ارائه کردند.

کد خبر 541906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.